Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:29:51 GMT

تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی(ع) از لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۰۷۹۹

تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی(ع) از لرستان

خرم آباد - فرمانده انتظامی لرستان از تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی(ع) از این استان خبر داد.

به گزار خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس در ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی از هیچ کوششی فروگذار نیست بر آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس و نظارت و کنترل کاروان های زیارتی از استان به سمت کربلا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت به زائران حسینی را  فرصتی استثنایی خواند و افزود: چنین فرصت هایی در طول عمر انسان بسیار کم رخ می دهد، لذا باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان معبر عبور زائران حسینی به دو  استان همجوار مرزی است بر افزایش ضریب ایمنی، تسهیل در عبور و مرور زائران در استان به عنوان استان همجوار و پشتیبانی از استان های مرزی، ایلام و خوزستان تاکید کرد.  

سردار مهدیان نسب در ادامه پلیس راه استان را ملزم به هماهنگی با سازمان ها و دستگاه های مرتبط و دخیل در تردد زائران اربعین همچون راه و شهرسازی و یگان های امدادی کرد و گفت: باید در ارائه هر چه بهتر خدمات و آمادگی در انجام این ماموریت خطیر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هفت ایستگاه بازرسی و توقفگاه در شهرستان های استان دایر شده است گفت: همه محورهای مواصلاتی لرستان تحت کنترل و رصد یگان های انتظامی و پلیس راه است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان تحت پوشش قرار دادن محل هایی برای اسکان زائران اربعین حسینی و آمادگی در راستای کمک به زائران در طرح های ترافیکی و انتظامی، برآماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس و نظارت و کنترل کاروان های زیارتی از استان به سمت کربلا اشاره کرد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به تردد بیش از یک میلیون نفر زائر اربعین از لرستان به سمت کربلای معلی افزود: پلیس مفتخر به خدمت گذاری به زائران حسینی است و در این راستا با راه اندازی موکب به منظور پذیرایی از زائران  و ارائه خدمات پزشکی و خودوریی سیار  در جنب این موکب در  مسیر زائران اربعین، به دنبال  رضایت مندی زائران از سفر به لرستان هستیم.

وی از زائران حسینی و رانندگان وسایل نقلیه خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سرعت و سبقت های غیر مجاز خودداری و در توقفگاه ها و موکب های پیش بینی شده استراحت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند