Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرده است: تیم سپک تاکرای دختران کشور که در مسابقات جهانی 2017 هند شرکت کرده بود، افتخاری بزرگ آفرید و در میان برترین تیم های جهان به مقام سوم جام جهانی دست یافت.
وی اضافه کرده است: تمام ورزشکاران تیم ملی سپک تاکرا از استان نخبه پرور مرکزی بودند، و این بسی مایه مباهات و افتخار است و انگیزه سایر ورزشکاران به ویژه دختران عزیز سرزمین آفتاب را برای افتخار آفرینی در عرصه های مختلف دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: ارزش این افتخار آفرینی به سه جهت است، اول اینکه تلاش، همت و افتخار آفرینی بانوان ایرانی را نشان داد که در رشته های ورزشی، مدال آوری دور از دسترس نیست و این مدال ها در آینده برای جایگاه ایران عزیز در رده بندی تورنمنت های آسیایی، جهانی و المپیک بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
آقازاده بیان کرده است: اهمیت دوم در آن است که همه ورزشکاران بومی استان مرکزی بودند که نشان داد با کمی حمایت و دلسوزی می توان ظرفیت های بالقوه جوانان این سرزمین را به بالفعل تبدیل کرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود آورده است: اهمیت سوم آنکه در ورزش گروهی، کسب مدال شده و این خود نشانه مناسبی از حرکت ورزش کشور در جهت کمک به این دغدغه همیشگی یعنی به دست نیاوردن مدال در رشته های گروهی بود.
استاندار مرکزی در این پیام عنوان کرده است: کسب این مدال و رتبه ارزشمند را به همه ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی تبریک عرض نموده و برای این عزیران از درگاه خداوند متعال استمرار توفیق، سلامتی و سربلندی را مسئلت دارم.
تیم ملی سپک تاکرا کشور در قالب سه ورزشکار از استان مرکزی از 9 تا 14 آبان ماه جاری به مسابقات جهانی سپک تاکرا در کشور هند اعزام شدند که این تیم در این رقابت ها موفق به کسب رتبه سوم شد.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده