Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با صدور پیامی افتخار آفرینی دختران ورزشکار این استان در مسابقات جهانی سپک تاکرا را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، سید علی آقا زاده در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرده است: تیم سپک تاکرای دختران کشور که در مسابقات جهانی 2017 هند شرکت کرده بود، افتخاری بزرگ آفرید و در میان برترین تیم های جهان به مقام سوم جام جهانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرده است: تمام ورزشکاران تیم ملی سپک تاکرا از استان نخبه پرور مرکزی بودند، و این بسی مایه مباهات و افتخار است و انگیزه سایر ورزشکاران به ویژه دختران عزیز سرزمین آفتاب را برای افتخار آفرینی در عرصه های مختلف دوچندان کرده است.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: ارزش این افتخار آفرینی به سه جهت است، اول اینکه تلاش، همت و افتخار آفرینی بانوان ایرانی را نشان داد که در رشته های ورزشی، مدال آوری دور از دسترس نیست و این مدال ها در آینده برای جایگاه ایران عزیز در رده بندی تورنمنت های آسیایی، جهانی و المپیک بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
آقازاده بیان کرده است: اهمیت دوم در آن است که همه ورزشکاران بومی استان مرکزی بودند که نشان داد با کمی حمایت و دلسوزی می توان ظرفیت های بالقوه جوانان این سرزمین را به بالفعل تبدیل کرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود آورده است: اهمیت سوم آنکه در ورزش گروهی، کسب مدال شده و این خود نشانه مناسبی از حرکت ورزش کشور در جهت کمک به این دغدغه همیشگی یعنی به دست نیاوردن مدال در رشته های گروهی بود.
استاندار مرکزی در این پیام عنوان کرده است: کسب این مدال و رتبه ارزشمند را به همه ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی تبریک عرض نموده و برای این عزیران از درگاه خداوند متعال استمرار توفیق، سلامتی و سربلندی را مسئلت دارم.
تیم ملی سپک تاکرا کشور در قالب سه ورزشکار از استان مرکزی از 9 تا 14 آبان ماه جاری به مسابقات جهانی سپک تاکرا در کشور هند اعزام شدند که این تیم در این رقابت ها موفق به کسب رتبه سوم شد.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد