Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با پاناما با تغییراتی مواجه شد.

ایران آنلاین / کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان برای آمادگی بیشتر در رقابت‌های جام جهانی روسیه دیدارهای تدارکاتی را برای بازیکنان در نظر گرفته و تیم ملی ایران تاکنون با تیم‌های توگو و روسیه بازی کرده‌ است.

اکنون مردان کی‌روش در اردوی تدارکاتی در اتریش به سر می‌برند و قصد دارند بازی دوستانه‌ای هم با پاناما انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست کی‌روش برای این اردو و بازی تدارکاتی نسبت به بازی توگو و روسیه تغییرات چندانی نداشت. سرمربی پرتغالی در خط دفاع و میانی خود تغییرات بیشتری را لحاظ کرد اما در خط حمله به مهاجم جدیدی اعتماد نکرد. در بخش سنگربانان تیم ملی هم تنها یک تغییر ایجاد کرد.

لیست بازیکنان دعوت شده برای دیدار توگو و روسیه به شرح زیر بود:

دروازه‌بانان:

علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی، حامد لک، محمد رشید مظاهری

مدافعان:

احسان حاج صفی، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، میلاد محمدی، مرتضی پور علی گنجی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سعید آقایی، وریا غفوری

هافبک (بازیکنان خط میانی):

احمد عبدالله زاده، اکبر ایمانی، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، سعید عزت الهی، وحید امیری، اشکان دژاگه

مهاجمان:

علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد، سامان قدوس، سردار آزمون

لیست جدید کی‌روش برای دیدار با پاناما:

دروازه‌بانان

علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، محمدرشید مظاهری

مدافعان

میلاد محمدی، مرتضی پور‌علی‌گنجی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سعید آقایی، سید جلال حسینی، وریا غفوری

هافبک‌ها

احمد عبدالله زاده، اکبر ایمانی، علی کریمی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی و سامان قدوس

مهاجمان

علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون و وحید امیری.

در این لیست امیر عابدزاده جایگزین حامد لک شد. احسان حاج صفی و کنعانی‌زادگان از لیست کی‌روش خط خوردند. همچنین نکته جالب این است که وحید امیری و مهدی ترابی که در لیست قبلی به عنوان هافبک میانی دعوت شدند اکنون به عنوان مهاجم در تیم ملی بازی خواهند کرد. / برنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه به دلیل محرومیت در بازی فردا مقابل همشهریانش غایب خواهد بود تا از این حیث اوسمار مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش شود.

در این شرایط احتمالا یکی از بین وحید امیری یا سعید صادقی به ترکیب اضافه خواهد شد و البته شاید با دیدگاه و فلسفه سرمربی برزیلی هیچ‌کدام! اما مهمترین پیش بینی درباره احتمال حضور یکی از این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم خواهد بود.

سعید صادقی که به عنوان یکی از ستاره‌های جذاب نقل و انتقالاتی به پرسپولیس پیوست و رکوردار پاس گل در لیگ برتر محسوب می‌شود، طی هفته‌های اخیر از ترکیب اصلی خارج شده است و فرصت زیادی برای خودنمایی به دست نیاورده است. این بازی برای هافبک مازنی سرخ‌ها اما می‌توان یک بازگشت بزرگ محسوب شود تا بتواند در پنج بازی پایانی جایگاه خود را در ترکیب پس بگیرد.

از سوی دیگر احتمال حضور وحید امیری نیز در ترکیب پرسپولیس برابر نساجی بالاست؛ کاپیتان دوم پرسپولیس که با پشت سر گذاشتن مصدومیت، تیم ملی را نتوانست در جام ملت‌ها همراهی کند تا برای اولین بار طی سال‌های اخیر غایب یک تورنمنت بزرگ ملی لقب گیرد. او برابر آلومینیوم اراک شانس حضور در ترکیب را از نیمه دوم بازی به دست آورد و با از دست دادن پنالتی تیمش، هجمه زیادی را از سوی هواداران متوجه خود دید و باید دید در صورت حضور در این بازی و نمایش موفق احتمالی، آن خاطره را پاک خواهد کرد یا خیر.

در نهایت باید دید اوسمار برای این بازی و در غیاب امید عالیشاه چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا از بین سعید صادقی و وحید امیری بازیکنی را به ترکیب اضافه خواهد کرد یا سورپرایز دیگری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد