Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در یک دقیقه تمام نقش های ماندگار آل پاچینو را با هم مرور می کنیم.

حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

آلفردو جیمز «اَل» پاچینو (زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۴۰) بازیگر Actor و کارگردان آمریکایی است. وی بیشتر برای شیوه بازیگری سبک متد، پرشور و برون گرا خود و با بازی در سه‌گانه پدرخوانده و فیلم‌های بعد از ظهر سگی، بوی خوش زن و صورت زخمی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. پاچینو در سال ۱۹۹۲ با بازی در نقش سرهنگ فرانک اسلید در فیلم بوی خوش زن توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد. لقب پاچینو سلطان است و او را شاهکار بازیگری در تمام ادوار تاریخ سینمای جهان می‌دانند.

پاچینو در سال ۱۹۶۹ و با بازی در فیلم ناتالی و من توانست خود را به عنوان یک بازیگر قدرتمند معرفی کند، اما بازی وی در مجموعه فیلم‌های سه قسمتی پدرخوانده نام وی را در لیست برترین‌ها قرار دارد. آل‌پاچینو بخاطر بازی در پدرخوانده برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او همچنین بخاطر بازی در فیلم‌های سرپیکو، بعدازظهر سگی، پدرخوانده: قسمت دوم و و عدالت برای همه ... نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و همچنین به خاطر بازی در گلن‌گری گلن راس و دیک تریسی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در ضمن پاچینو دو بار برنده جایزه امی برای سریال‌های تو جک را نمی‌شناسی و فرشتگان در آمریکا شده است. جایزه امی، جایزه اسکار تلویزیونی است. او هم چنین در فیلم جک و جیل بازی ادام سندلر ایفای نقش کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟