Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پرشکی بیرجند با بیان اینکه تعداد دانشجویان دانشگاه از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش داشته است گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح در خراسان جنوبی داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فرشید عابدی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: امسال برای اولین بار برگزاری آزمون دستیاری را داشتیم که به عنوان شانزدهمین مرکز استان‌های کشور و 96 شرکت کننده برگزار شد همچنین برای اولین بار آزمون الکترونیک در 11 دانشگاه کشور برگزار شد که یکی از آن دانشگاه‌ها دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 4 میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح در خراسان جنوبی داریم افزود: مرکز آزمون الکترونیک با هزینه 350 میلیون تومانی دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مرکز یادگیری الکترونیک با 600 میلیون تومان تجهیزات و مرکز بهداشتی درمانی و آموزشی در مرکز بهداشتی درمانی غدیر بیرجند در سجادشهر با هزینه کرد 400 میلیون تومان و همچنین مرکز مهارت‌های بالینی با 600 مترمربع و یک میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

عابدی افزود: پروژه ساختمان شماره دو دندانپزشکی به وسعت هزار و 350 مترمربع و به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان از اول مهرماه بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از 2 هزار و 700 نفر به 3 هزار و 500 نفر افزایش یافته است اظهار داشت: امسال 39 نفر از فارغ التحصیلان در دوره دستیاری قبول شده‌اند و تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزایش یافته است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از عقد قرارداد برای حضور دانشجویان افغانستانی خبر داد و افزود: این قرارداد امسال به دو صورت کوتاه مدت و طولانی مدت انجام شده است.

عابدی بیان کرد: فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حال حاضر به 21 هزارمتر مربع افزایش یافته که در این راستا سرانه فضای آموزشی از 5.19 مترمربع به ازای هر دانشجو به 6.7 مترمربع افزایش یافته است.

وی گفت: امسال رشته پزشکی ارشد، پذیرش رشته پزشکی خانواده در مقطع دستیاری و پذیرش رشته بیوتکنولوژی را داشتیم و همچنین برای رسیدن به کیفیت بهبود استاندارد تجهیزات پزشکی در سال گذشته 15 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آموزشی و آزمایشی هزینه شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از جذب 5 دانشجوی پزشکی و دو دانشجوی داندانپزشکی خبر داد و افزود: در دوره کوتاه مدت تاکنون 9 نفر دانشجوی دوره ستاژ مامایی برای 4 ماه و دو نفر برای دوره ستاژ پزشکی به مدت 10 ماه پذیرش شدند.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری