Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@10:08:59 GMT

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در فریدن برگزار شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۶۸۳

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در فریدن برگزار شد+ تصاویر

فریدن- صبح امروز همزمان با روز ملی ۱۳ آبان، شکوفه های بصیرت و آزادی خواهی از خیابان های فریدن جوانه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، صبح امروز ۱۳ ام آبان ماه در میان هوای پاییزی؛ شکوفه های بصیرت و آزادی خواهی از خیابان های فریدن  جوانه زد و بار دیگر خروش فطرت های آزاده لرزه بر تن استکبار انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان غیور این شهرستان با همراهی اقشار  مختلف مردم  با حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائل سر دادند.

حضور مسئولان از جمله ائمه جمعه و جماعات، فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از روسای ادارات شهرستان ، هم چنین طیف های مختلفی از بازاریان، بسیجیان، معلمان و روستائیان  در مراسم مشهود بود.

مراسم با شکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در فریدن ،صبح امروز  از ساعت ۱۰ از گلستان شهدای شهر داران به سمت سالن کوثر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با حمل پلاکاردها و شعارنوشته ها، همچنین با ساخت عروسک های ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسبت به یاوه گویی های دشمنان واکنش نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در داران، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را خط بطلانی بر سیطره شوم آمریکا در  کشور توصیف کرد و گفت: امروز برخی از گفتن شعار مرگ بر آمریکا و قطع رابطه با او انتقاد دارند، اما تا زمانی که این جنایات و تجاوزگری ها و تحریم ها از سوی آمریکا ادامه دارد این فریاد طنین انداز می شود.

حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در جمع شرکت کنندگان این مراسم، با بیان این که آگاهی و بصیرت دانش آموزان و دانشجویان  نسبت به رویدادها و اتفاقات کشور در تمام ادوار یک برگ برنده  بوده است، اظهار داشت: ۱۳ آبان هم روز دانش‌آموز و هم روز مبارزه ملی و همه‌ جانبه اقشار مختلف مردم با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام سیاوشی عنوان کرد: بر همه آزاد مردان و مردم انقلابی ایران اسلامی واضح است که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در طول دوران پیروزی انقلاب هم در گفتارشان و هم در رفتارشان از هیچ‌گونه تهدید و توطئه‌ای برای ضربه زدن به این نظام مقدس فروگذار نکرده‌اند.

وی با تأکید بر نقش مهم ولایت پذیری در جامعه، ابراز کرد: امروز اگر مردم عزیز ایران مفتخرند که به نوعی پوزه آمریکا و استکبار جهانی را بر زمین زدند و پیرو ولایت و امامت هستند، به علت دنبال کردن سیره امام حسین(ع) است.

لازم به ذکر است در پایان راهپیمایی، قطع نامه قرائت شد و راهپیمایان با شعار مرگ بر آمریکا نفرت  و انزجار خود را از استبداد نشان دادند.

این مراسم با حال و هوای اربعین حسینی نیز همراه بود و دانش آموزان در فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان به سینه زنی پرداختند.

مراسم راهپیمایی سیزده آبان در شهر دامنه نیز از ساعت ۱۰ صبح امروز از گلزار شهدا به سمت بیت العباس این شهر برگزار شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، صبح امروز جمعه در شهر و مناطق مختلف استان صعده در شمال یمن، راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تحت عنوان «همراه با غزه باعزت... آماده باش و بسیج عمومی» برگزار شد.

مردم استان صعده با برافراشتن پرچم‌های یمن و فلسطین و پرچم‌های آزادی و برائت از دشمنان خدا، تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را خواستار شدند و خشم خود را از آمریکا و دشمن صهیونیستی به علت ارتکاب جنایات و تجاوزات علیه مردم فلسطین فریاد زدند.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در شهر صعده، راهپیمایی در ۲۲ نقطه دیگر این استان شمالی یمن در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی‌ها بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی و اسلامی و همدستی آنها را در جنگ و نسل کشی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین که بیش از ۲۰۰ روز است با حمایت بی حد و حصر آمریکا و غرب انجام می‌شود، محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین در بیانیه پایانی خود بر حمایت از عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در قالب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» تأکید و افزایش و تشدید این عملیات‌ها را در کنار تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

کد خبر 6089177

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران