Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس نوشت :

، محمدرضا حاجی‌بیگی درخصوص اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس، استعفای علی اکبر طاهری از سمت مدیرعاملی و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 چه اتفاقاتی رخ داد که طاهری تصمیم گرفت از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا دهد؟

این مسئله هیچ منطقی ندارد که او بخواهد از این تیم برود. طاهری برای رفتن به زیارت عتبات عالیات از باشگاه مرخصی گرفت و هیأت مدیره هم با این مرخصی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این ۲-۳ روزه به مرخصی می‌رفت و مشکلی نبود اما این بار که حدود ۱۵ روز مرخصی گرفته کمی باعث حساسیت شده است. با تصویب هیأت مدیره قرار است حمیدرضا گرشاسبی کارها را در غیاب طاهری انجام دهد. طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا نداده و به زودی بر می‌گردد اما وقتی برگشت می‌توان درباره ماندن یا رفتنش تصمیم‌گیری کرد.

طاهری استعفا نداده؟! آقای طاهری استعفا داده و حتی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش هم این مسئله را تائید کرده است!

من شب گذشته با آقای ناظمی صحبت کردم و او گفت طاهری استعفایی نداده است. البته او برای پنجمین بار است که این کار را انجام می‌دهد اما وزیر ورزش به آقای طاهری علاقه‌مند است و هیأت مدیره هم با او ارتباط خوبی دارد اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

یعنی این امکان وجود دارد که هیأت مدیره به این جمع‌بندی برسد که طاهری از مدیرعاملی پرسپولیس برود؟

به هر حال گیرهایی در این زمینه وجود دارد. بحث بازنشسته‌ها و وضعیتی که مجلس شورای اسلامی در این زمینه در نظر گرفته است فشارهایی به مجموعه وارد می‌کند. اگر قرار است بازنشسته‌ها شاغل به کار نباشند طبیعی است که باید قانون اجرا شود اما باید دید که چقدر می‌توانیم نسبت به این مسئله مقاومت کنیم

شفاف از شما می‌پرسم؛ آیا منطقی و عقلانی است که در روزهای حساس باشگاه پرسپولیس و اینکه احتمال حذف این تیم از آسیا وجود دارد، مدیرعامل باشگاه برای ۲ هفته این باشگاه را تنها بگذارد؟

به هر حال طاهری چندین وقت است که به دنبال رفتن است. او حتی در کوران مسابقات این موضوع را عنوان کرد اما قرار شد که تا مسابقات به تعطیلی می‌رسد در تیم بماند حتی در عمان هم که بودیم طاهری عنوان دارد که قصد رفتن دارد چرا که مشکلاتی به هر حال هست. او برای زیارت به کربلا رفته است، درباره مشکلات باشگاه هم باید بگویم که ما ۹۰ درصد مسائل را برای آسیایی شدن برطرف کردیم و مشکلی از این بابت خیلی احساس نمی‌شود. به هر حال طاهری هم خواسته‌هایی دارد اما به طور قاطع می‌گویم که او هیچ مشکلی با وزیر یا هیأت مدیره ندارد.

الان با این شرایط باید آینده پرسپولیس را چطور بدانیم؟ به هر حال طاهری می‌رود یا می‌ماند؟

باید بگویم طاهری به دلیل برخی مسائل شخصی می‌خواهد از پرسپولیس برود اما برای رفتنش توافقی صورت نگرفته است. باید اجازه دهید طاهری از سفر برگردد و بعد دز این‌باره بهتر می‌توان نتیجه‌گیری کرد. اگر طاهری برای رفتن از پرسپولیس مُصر باشد نمی‌توان او را به زور نگه داشت. باید این را هم در نظر گرفت که ما مشکلاتی نظیر مشکلات بازنشسته‌ها برخی مسائل دیگری شاید در صورتیکه طاهری نتواند در پرسپولیس بماند به ناچار جایگزینش را مشخص کنیم اما فعلاً بنا بر این است که کارها به صورت روال عادی پیگیری شود.

آقای حاجی‌بیگی! به نظر می‌رسد اصرار بیش از اندازه‌ای برای حفظ طاهری در پرسپولیس وجود دارد که حتی حاضرید مقابل قانون منع فعالیت بازنشسته‌ها هم مقاومت کنید اما به هم قیمتی طاهری را در پرسپولیس نگه دارید. اینطور به نظر می‌رسد که انگار مدیری در فوتبال نیست که بتواند پرسپولیس را اداره کند! 

ما اصراری نداریم و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. به هر حال باید در نظر گرفت که طاهری چند سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و به شرایط کار کاملاً آشناست ما معتقدیم که او باید بماند اما باید شرایط برای این موضوع فراهم باشد. وقتی شرایط فراهم نباشد باید قانون را پذیرفت و چاره‌ای نیست. ما اصراری به این مسائل نداریم اما هیأت مدیره نارضایتی از طاهری ندارد. اگر او می‌خواهد برود به دلیل خواسته شخصی خودش است.

قبول دارید که سازمان بازرسی این بار خیلی سفت و سخت قصد دارد جلوی فعالیت بازنشسته‌ها را بگیرد؟ 

به هر حال قانون، قانون است و باید اجرا شود. ما مشکلی با اجرای قانون نداریم اما نمی‌دانم که این قانون شامل حال طاهری می‌شود یا نه و باید ببینیم که آیا استثنائاتی که در این قانون وجود دارد شامل حال او خواهد شد یا نه. به هر حال قانونی که تصویب شده ضمانت اجرایی دارد و ارگان‌های دولتی ملزم به اجرای آن هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم