Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از راه‌اندازی درمانگاه صحرایی در سه‌راهی شهر بهار استان همدان برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله (ع) خبر داد و گفت: این درمانگاه از ۱۶ آبان‌ماه به مدت یک هفته شبانه روز به زائران خدمات درمانی ارائه می‌کند.

حمید بهرامی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدانبا اشاره به اینکه درمانگاه شبانه‌روزی صحرایی امروز در سه‌راهی بهار استان همدان راهی اندازی شد، اظهار داشت: این درمانگاه از 16 آبان ماه به زائران اباعبدالله(ع) خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این درمانگاه در سه‌راهی شهر بهار و رو به روی پلیس‌راه ایجاد شده است، افزود: درمانگاه صحرایی شبانه‌روزی به مدت یک هفته برای ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله(ع) برپا است.

بهرامی‌خو با تأکید بر اینکه درمانگاه صحرایی سه‌راهی شهر بهار در سه شیفت و به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌کند، تصریح کرد: در هر شیفت 10 الی 15 نفر در این درمانگاه نسبت به خدمات‌رسانی درمانی به زائران اقدام می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان همدان تأکید کرد: در درمانگاه صحرایی شبانه‌روزی خدماتی نظیر ویزیت توسط پزشک عمومی یا متخصص، تزریقات، سرم‌تراپی و دارو به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بهرامی‌خو با اشاره به اینکه در این درمانگاه صحرایی دارو نیز به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود، بیان کرد: درست نیست که برای ارائه دارو در این درمانگاه هزینه‌ای از زائران دریافت شود چرا که در راه اباعبدالله(ع) مردم به صورت خودجوش و عاشقانه به زائران کربلای معلی خدمات‌رسانی می‌کنند و تمام توان خود را درراه این خدمت‌رسانی گذاشته‌اند.

وی ابراز کرد: داروهای که در این درمانگاه صحرایی به زائران اباعبدالله(ع) ارائه می‌شود از منابع سپاه، بسیج و برخی منابع دیگر تهیه شده است. برای ایجاد درمانگاه صحرایی تقریباً یک ماه بسیج جامعه پزشکی استان در حال انجام پیگیری‌های لازم بود.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان