Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ، غلامرضا سالاری در نشستی افزود: در این مدت پنج هزار و 933 گزارش تخلفاتی به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و تشکیل پرونده شد که به پنج هزار و 668 فقره رسیدگی و مختومه شده است .
این مسئول اظهار کرد: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید ریشه ای و ضمن کنترل مبادی ورودی و رصد دستگاه های نظارتی با تمام قوا از نیروها و امکانات موجود استفاده کرد و قانونی با این پدیده برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاری یادآور شد: همکاری مردم با تعزیرات حکومتی استان در شناسایی و برخورد با متخلفان بسیار موثر است که این کار باید ادامه داشته باشد .
هم اکنون شعب تعزیرات حکومتی در شهرستان های یزد ، مهریز ، تفت ، اردکان و میبد به صورت ثابت و در بقیه مناطق استان پرونده ها در نزدیکترین شعبه تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود.
یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده است تا راه های استان بعضا مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
7536*2047* دریافت کننده: کاظم سبحان زاده ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت خبر داد.

به گزارش مشرق، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج