Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:41:32 GMT

سرمربی پاس همدان: حمایت مسئولان صعود را هموار می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۹۲۴۱

سرمربی پاس همدان: حمایت مسئولان صعود را هموار می کند

همدان - ایرنا - سرمربی پاس همدان با بیان اینکه توجهی به نتایج سایر حریفان مدعی در لیگ 2 نداریم گفت: حمایت به موقع مسئولان باعث هموار شدن صعود این تیم می شود.

عبدالمجید باقری نیا روز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم پاس به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای ما سایر نتایج از اهمیت چندانی برخوردار نیست چرا که باید بر عملکرد تیم خود تمرکز کنیم و هدف ما پیروزی در بازی های باقی مانده و صعود به دور دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شرایط دور نخست با مرحله بعدی رقابت ها بسیار متفاوت است و از این رو ابتدا باید تلاش خود را برای صعود به مرحله دوم داشته باشیم.
وی تاکید کرد: تیم پاس از لحاظ فنی مشکلی ندارد و در نیم فصل هم بر قوای تیم خواهیم افزود اما به لحاظ حمایت مسئولان انتظار منطقی و به حق داریم تا بازیکنان با انگیزه مضاعف برای موفقیت های بعدی تلاش کنند.
سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: تمامی تیم ها از این پس در مرحله حساس قرار می گیرند و تیمی که بتواند به خوبی پشتیبانی و تجربه فنی لازم را داشته باشد، در نتیجه گیری نیز موفق خواهد بود.
باقری نیا افزود: برای ما مهم پیروزی در هر مسابقه است همانطور که در 2 دیداری که هدایت تیم پاس را برعهده دارم، 6 امتیاز ارزشمند را کسب کردیم منتهی این روند نیاز به حمایت به موقع مسئولان دارد.
وی یادآور شد: در دور نخست برای ما تفاوتی نمی کند که در چه رتبه ای صعود کنیم چرا که هدف اول راه یابی به دور دوم است و سپس درباره مرحله دوم برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی افزود: تیم هایی به مرحله دوم راه می یابند که به نسبت مرحله اول فوتبال متفاوتی را ارائه می دهند.
تیم پاس هم اکنون با 14 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات توزیع سهیمه باقی المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد.    روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند.    اسلحه فلوره بانوان   زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور ۱۴ شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل ۵ باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه ۱۲ شد.    اسلحه اپه مردان   رقابت‌های اسلحه اپه با حضور ۲۴ شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب ۳ پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور مستقیم در جمع ۱۶ بازیکن برتر شد.    ملی پوش اسلحه اپه کشورمان در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت ۱۵ بر ۱۱ پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد. «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری ۱۵ بر ۱۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.   شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.   بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک بازماند. او در رده بندی نهایی همراه با نماینده ویتنام در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.   قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا