Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ‌و ‌به نقل از pop Sugar ، دلایلی وجود دارد که باعث می‌شود افراد از ورزش کردن در باشگاه نتیجه‌ لازم را نگیرید و کاهش وزن نداشته باشند. سه دلیل عمده این اتفاق عبارتند از:

1. به اندازه کافی ورزش هوازی انجام نمی دهید

ورزش هوازی بهترین راه برای کاهش وزن و سوزاندن کالری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن شوید که حتما به اندازه کافی ورزش هوازی انجام می دهید.

بهتر است حداقل سه یا چهار بار در هفته‌ به مدت 30 تا 45 ‌دقیقه ورزش هوازی در برنامه خود داشته باشید. انتخاب درست ورزش هوازی نیز بسیار مهم است. ورزش‌های هوازی که سرعت بیشتری دارند باعث می‌شوند که هورمون‌های مربوط به سوختن چربی‌ها فعال شوند. ورزش‌های اینتروال برای چربی سوزی بسیار مناسب هستند. بررسی‌ها نشان داده است 40 دقیقه ورزش با شدت زیاد، سه بار بیشتر از 45 ‌دقیقه پیاده روی به کاهش وزن کمک می‌کند. همچنین ورزش شدید تا 14 ساعت بعد سوخت و ساز را افزایش می‌دهد. بنابراین ورزش‌های هوازی که شدت زیادی دارند مانند اینتر وال، دویدن و اسپینینگ را انتخاب کنید.

2. تعهد کافی به برنامه ورزشی خود ندارید

این که به باشگاه می روید بسیار خوب است اما این که چگونه زمان خود را در باشگاه می گذارنید بسیار مهم است. اگر در حین ورزش حواس شما به کار دیگری باشد مثلا با گوشی خود کار می‌کنید یا روزنامه‌ می‌خوانید نتیجه‌ لازم را نمی‌گیرید. شما باید بر روی ورزش تمرکز کنید. برای خودتان هدف‌های کوتاه مدت بگذارید.

3. ورزش قدرتی انجام نمی دهید

درست است که ورزش هوازی مهم‌ترین راه برای کاهش وزن است، اما انجام یک یا دو جلسه ورزش قدرتی در طول هفته‌ نیز می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. ورزش قدرتی باعث کاهش چربی بدن به صورت کلی می‌شود. بعد از 10 هفته‌ انجام ورزش قدرتی چربی بدن تا سه درصد کاهش می‌یابد.

بعد از انجام ورزش قدرتی تا 24 ساعت زنان 100 کالری بیش از هر زمان عادی می سوزانند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

سه عامل عمده که تلاش برای کاهش وزن را بی نتیجه می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • فواید و مضرات روغن حیوانی
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟