Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد معتاد که با دیدن دختر 18 ساله‌ای در خیابانی خلوت از خود بیخود شده و او را با تهدید در پشت درختان مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به 13 سال زندان محکوم شد.

«کاپیل دوگرا»ی 35 ساله در روز حادثه Incident در روستای «داتچت» انگلیس در جست و جوی فروشنده مواد سرگردان بود که ناگهان دختر جوان را در حال مکالمه با تلفن دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که خیابان خلوت بود و کسی در آن اطراف حضور نداشت، او با تهدید چاقو دختر جوان را مجبور به سکوت کرد و او را به پشت درختان برد. نامزد او که آن سوی خط صدای فریاد و درخواست کمک دختر جوان را شنیده بود، بلافاصله پلیس Police را خبر کرد و «دوگرا» با رسیدن مأموران در صحنه جرم Crime دستگیر شد. دادگاه او را علاوه بر 13 سال زندان Prison به ثبت‌نام در فهرست مجرمان جنسی محکوم کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک غرق شد.

سیدمحمد مهدی سجادی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ساعت ۱۸:۰۰ عصر بر اساس اعلام خبر مردمی، مبنی بر غرق شدن یک جوان در رودخانه شهرستان زهک نیروهای هلال احمر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: به محض اطلاع تیم پایگاه ساحلی شهرستان زهک به محل اعزام که جوان ۲۸ساله جان خود را از دست داده بود توسط نیروهای هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا و تحویل نیروی اننظامی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه ها از خانواده ها تقاضا می شود از تردد در محدوده رودخانه های محلی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانالها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدارهای متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • ببینید | شعار مرگ بر اسرائیل در حیاط خلوت صهیونیست‌ها
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • سقوط درختان سطح شهر خرم‌آباد در پی وزش باد شدید (فیلم)
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت