Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین گفت: تکمیل مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمد رضا مختاری روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای احداث استخر سر پوشیده در این مجموعه ورزشی 20 میلیارد ریال اعتبار و برای احداث زمین چمن مصنوعی؛ 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مختاری با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات تملک دارایی، پنج میلیارد ریال برای تکمیل این مجموعه مصوب شده افزود: در صورت تخصیص این اعتبار احیای زمین چمن طبیعی در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمین گفت: عملیات ساخت این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت چهار هکتار با امکانات زمین فوتبال، سالن چند منظوره، ساختمان اداری، استخر، خوابگاه و رختکن از سال 80 آغاز شده است.
مختاری گفت: برای ساخت این مجموعه حدود 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و به دلیل تامین نشدن اعتبار، عملیات اجرایی طرح های جانبی این مجموعه که شامل استخر سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی، انجام نشده است.
وی تعداد کارگران این شهرستان را بر اساس آخرین آمار، سه هزار و 440 کارگر بیان کرد و افزود: با تزریق اعتبار ملی در روند اجرایی این طرح، تسهیلات رفاهی مناسبی در اختیار جامعه کارگری این شهرستان قرار می گیرد.
حدود چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان 105 هزار نفری خمین وجود دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد

احمدرضا جعفری با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد گفت: گیلاس، آلو قطره طلایی، زردآلو ، گوجه سبز و آلو سیاه را محصولات باغی سردرختی خمین عنوان کرد و افزود: بیشترین باغات این شهرستان به گیلاس و آلبالو اختصاص دارد.

وی توضیح داد: به دلیل بافت خاک منطقه، قدمت باغداری، تجربه باغداران و بکارگیری توصیه‌های ترویجی محصول باغات شهرستان خمین از کیفیت مطلوب با درجه ممتاز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

تولید محصولات سردرختی در خمین ۳۸ درصد افزایش یافت

رییس جهاد کشاورزی خمین با اشاره به تولید ۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سبزی و صیفی جات شامل پیاز، هندوانه و سیب زمینی در سال گذشته گفت: ۹۰۰ تن سبزی و صیفی جات گلخانه ای شامل خیار، گوجه و فلفل نیز پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

جعفری با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ تن حبوبات نیز پارسال در خمین تولید شد، بیان کرد: کشت لوبیا به‌ عنوان یکی از مهمترین محصولات خمین محسوب می‌شود و این شهرستان قطب تولید لوبیای کشور است.

وی فزود: با توجه به کاهش دبی منابع آبی در سطح شهرستان، تغییرات سطوح زیرکشت طی سه سال اخیر روند کاهشی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی