Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی نوروزی نماینده رباط‌ کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه گفت: در حال حاضر تحقیق و تفحص در این زمینه با جدیت در حال انجام و کارها در حال پیش رفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان هیئت تحقیق و تفحص در ادارات مختلف از جمله وزارت خارجه مستقر شدند و در حال تهیه گزارش هستند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه برای تهیه گزارش در این زمینه از هر گونه اخبار و اطلاعات مرتبط و درست استفاده خواهیم کرد، گفت: تا کنون بخش زیادی از کارها انجام شده و روند تحقیق و تفحص ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی تا کنون برخی از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت شناسایی شدند، افزود: ما وجود افراد 2 تابعیتی و سه تابعیتی در بدنه حاکمیت را مصداق نفوذ می دانیم و معتقدیم که باید جلوی آنها ایستاد.

وی اظهار امیدواری کرد که گزارش تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد در روزهای آینده نهایی و در صحن مجلس قرائت شود.

این تحقیق و تفحص از سال گذشته در مجلس کلید خورد.

هیئت تحقیق و تفحص با شروع بکار قانونی خود، از سازمانهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در سطح کشور استعلام گرفت و  خواستار شناسایی افرادی که دارای تابعیت بیگانه یا دارای گرین کارت چه بصورت قطعی و چه مظنون هستند، شد.

دستگاههای مذکور در چند مرحله لیست افرادی که بصورت قطعی و یا مظنون به تابعیت بیگانه و یا داری گرین کارت بودند، را در اختیار هیئت تحقیق و تفحص گذاشتند.

در یک مرحله لیست 39 نفره، در مرحله دیگر لیست 48 نفره و در مرحله آخر لیست شش نفره که جمعا 93 نفر می شوند، به هیئت تحویل شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای