Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حاجی زاده در گفتگو با امتداد نیوز با اشاره به افزایش تعداد فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری گفت: ما معتقدیم، فرصت مطالعاتی ۶ ماهه دوره دکتری یکی از ابزارهای کیفیت تحصیل در کشور بوده که بسیار اثر گذار است.

وی با اشاره به اثرات تاثیر گذاری برگزاری این دوره اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در دوره فرصت مطالعاتی کوتاه مدت موجب خودباوری دانشجویان می شود از طرفی منجر به ایجاد مقالات مشترک بین دانشجویان داخل و خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم اعلام کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانشجو به فرصت مطالعاتی داخل کشور اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان به فرصت مطالعاتی داخل پیش بینی ما این است که در سال جاری حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان به دوره فرصت مطالعاتی داخل اعزام خواهند شد.

true برچسب ها : ابراهیم حاجی زاده دانشجویان بورسیه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس

به گزارش «نماینده»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد