Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمهای سارویه ساری،کاله آمل،نساجی قائم شهر،خونه به خونه بابل و شهروند ساری امروز در رقابتهای مختلف کشوری به مصاف حریفان می روند.

تیمهای مازندرانی حاضر در رقابتهای لیگ برتر والیبال ، فوتسال و فوتبال دسته یک ، امروز به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم سارویه ساری از ساعت 18 عصر امروز سه شنبه ، در سالن سیدرسول حسینی، میزبان شهرداری ورامین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سارویه که از 5 بازی گذشته خود با 2 برد و کسب 7 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد امیدوار است با کسب پیروزی در این دیدار خانگی ، وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

همچنین تیم کاله مازندران از ساعت 16 امروز در سالن پیامبر اعظم آمل به دیدار خاتم اردکان می رود. تیم کاله از 4 بازی با دو برد و کسب 6 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

از هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ، تیم شهروند ساری عصر امروز 16 آبان از ساعت  15 و 30 دقیقه در یک بازی خانگی، در سالن سید رسول حسینی، میزبان مقاومت البرز است.

در جدول رده‌بندی تیم شهروند ساری با 18 امتیاز در رده هشتم و مقاومت البرز نیز با 18 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر ، نهم است.

همچنین دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور هم ،امروز  پیگیری می شود که نمایندگان مازندران مهمان و میزبان هستند.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته ، نساجی مازندران تیم رده دوم جدول از ساعت 14 و 45 دقیقه بعدازظهر امروز در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران می رود.

در یکی از دیدارهای دیگر این هفته ، تیم خونه به خونه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه هفت تیر بابل، میزبان راه آهن تهران است.

در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور ، نساجی با 23 امتیاز در رده دوم و تیم خونه به خونه با 17 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول دو تیم مدعی فجر سپاسی و خیبر خرم آباد در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مهم و تاثیرگذار در جدول با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان مهدی رجب‌زاده خاتمه یافت.

در این دیدار فجر سپاسی با انجام یک بازی خوب و منطقی در هر دو نیمه موفق به گلزنی شد و به خوبی از دروازه خود حراست کرد تا سه امتیاز شیرین را همراه با برد پرگل به دست بیاورد.

 سعید زارع در دقیقه ۳۵ مهدی شریفی در دقیقه ۴۵ و عرفان پور افراز در دقیقه ۸۱ گل‌های فجر سپاسی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

خیبر که از چند هفته قبل خود را از سایر مدعیان جدا کرده و در صدر جدول قرار گرفته بود با شکست امروز مقابل فجر سپاسی، نه تنها امید‌های شیرازی‌ها را به صعود به لیگ برتر بیشتر کرد که خودش هم حالا خطر را احساس می‌کند.

با نتیجه‌ای که در مسابقه حساس عصرپنجشنبه به دست آمد، فجرسپاسی ۵۸ امتیازی شد و به صدر جدول امتیازش را بسیار نزدیک کرد. خیبر نیز با ۶۴ امتیاز همچنان صدرنشین است، اما اختلاف امتیازی‌اش با چادر ملو به ۴ رسیده و با فجرسپاسی تنها ۶ امتیاز فاصله دارد.

با این تفاسیر رقابت در صدر جدول لیگ دسته اول در هفته‌های پایانی جذاب‌تر دنبال می‌شود و باید دید این رقابت در نهایت منجر به صعود کدام تیم‌ها به لیگ برتر خواهد شد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی