Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: طلاب باید چهره محبوب اسلام و قرآن را به همه نشان دهند تا عمق معارف و تهدیدهایی که علیه اسلام شکل گرفته را خنثی کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در مدرسه علمیه رضویه خواهران اظهار داشت: طلبه‌گی و روضه‌خوانی برای امام حسین(ع) توفیق بزرگی است که انسان به یاد امام حسین(ع) می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طلبه‌گی معارف دین امری مقدس و لازم است که باید در دنیا گسترش یابد، افزود: با توجه به اینکه اسلام معارف عمیقی دارد و دنیا تشنه آن است برای همین امر غرب از گسترش اسلام در اروپا نگران است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غرب تبلیغات زیادی علیه اسلام کرده که اسلام به عنوان دین خشونت و تروریست معرفی شود.

عبادی با بیان اینکه تبلیغات غرب علیه اسلام نشانگر توان و قدرت زیاد اسلام است، ادامه داد: غرب داعش و گروهک‌های تروریستی را به وجود آورد چراکه با شکل گیری دولت اسلامی و حکومت اسلامی این امر برای غربیان بسیار خطرناک است.

وی بیان کرد: غرب همواره سعی دارد تا می‌تواند برای خشن جلوه دادن اسلام در جهان هزینه کند زیرا اسلام در جهان بسیار قوی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام حسین(ع) کاری که انجام داد موجب گرایش زیادی نسبت به اسلام شد، گفت: طلاب باید چهره محبوب اسلام و قرآن را به همه نشان دهند تا عمق معارف و تهدیدهایی که علیه اسلام شکل گرفته را خنثی کنند.

عبادی اظهار داشت: نگاه طلاب باید جهانی بوده چرا که امروز دنیا تشنه معارف است و غیر از زبان عربی اگر زبان انگلیسی نیز فراگرفته شود در تبلیغ تاثیرگذارتر بوده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر طلبه با دو بال علم و تقوا پرواز کند، تصریح کرد: یک طلبه باید فراگیری علم را در کنار تقوا داشته باشد چرا که اگر تنها به مباحث علمی و یا ذکر و دعا معطوف باشیم کار به جایی نمی‌رسد.

عبادی با بیان اینکه مردم علم را با تقوا می‌خواهند و عاملی که علم و تقوا با هم داشته باشند را قبول دارند، افزود: مطالعه کرده و از مشاوران استفاده کنید که کمک کند دنیا بسیار نیازمند به شما طلاب است همت خود را بالا گرفته زمینه برای کار فوق العاده بالا است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصل مذاکره با دنیا اصل خوبی است زیرا باید با دنیا تعامل داشت و در خصوص مذاکره با آمریکا در موضوعات هسته ای، رهبری معظم انقلاب بر اصل مذاکره موافق بودند اما تاکید بر رعایت خطوط قرمز داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یکی از ایستگاه‌هایی است که برای نظام، مردم و کشور عزیزمان ایران است. وقتی به این ایستگاه می رسیم وارد یک مرحله جدیدی می‌شویم که سرنوشت آن مرحله با دستان مردم کشور اسلامی ما رقم می‌خورد لذا نمی‌توانیم اهمیت و ضرورت هیچ انتخاباتی را کم ببینیم یا کم بشماریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: همه انتخابات کشور ما به نوعی در سرنوشت کشور، انقلاب، نظام و حتی شهر و روستای ما تأثیرگذار هستند به همین دلیل هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ فکری و منطقی آنگونه که بزرگان ما فرمودند تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار و سرنوشت ساز هستند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه از خوزستان هستیم، تصریح کرد: بنده به نوبه خودم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه مردم خوب در این ۲ حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا حضور چشمگیر و مؤثری در انتخابات دور دوم داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: گاهی اگر انتخابات‌های دور دوم، با حضور خوب مردم همراه نباشد ممکن است نتیجه آن نیز مَد نظر مردم نباشد.

منادی ادامه داد: هدف از انتخابات، کشف نظر مردم در اداره کشور، شهر، استان، قانون گذاری و نظارت است لذا وقتی بخواهیم نظر مردم را به خوبی در انتخابات‌ها متوجه شویم باید مشارکت مردم هم متناسب با آن عرصه باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم کار و جهاد اولی که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، در جمعه آینده نیز با حضور مردم به خوبی برگزار شود، بتوانیم با سربلندی این مرحله را هم پشت سر بگذاریم و انتخابات آرام، قانون‌مند و در عین حال پرشور را داشته باشیم تا در رشد و توسعه شهر، استان و کشور عزیزمان اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: ان شاءلله مردم در این بخش نیز حضور پیدا کنند و نظر خود را بیان کنند چرا که پشتوانه‌ای که برای نماینده خود ایجاد می‌کنند قطعاً در ادامه کار و پیشبرد کارها تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از ۳ نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6096925

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان