Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور تجهیز و گسترش طرحهای گردشگری شهرستان مهاباد امسال 10 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهاباد گفت: در سال گذشته مبلغ پنج میلیارد ریال برای تکمیل محل اقامتی غارآبی تاریخی سهولان اختصاص یافته بود که متأسفانه به سبب کمبود بودجه این مبلغ امسال جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش شهابی افزود: امسال هم پنج میلیارد ریال دیگر از محل صندوق اعتبارات ملی به منظور گسترش و تکمیل طرحهای رفاهی غار آبی تاریخی سهولان مهاباد دریافت شد.

شهابی اضافه کرد: این اداره در نیمه نخست امسال هفت طرح را به منظور احداث مجتمع ‌های گردشگری و اقامتگاههای بوم گردی در سطح شهرستان مهاباد معرفی کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار نفر شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین