Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ نجف علی کرمی در جلسه هم اندیشی با بسیجیان اصناف و بازاریان شهرستان سرپل ذهاب اظهارداشت: امسال مقام معظم رهبری سال را به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری کرده و در این بین بسیج اصناف و بازاریان در پویایی و اجرای اقتصاد مقاومتی نقش مهم و بسزایی را به‌ عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز اصناف و بازاریان هستند که فرماندهان جنگ اقتصادی درکشور محسوب می شوند و فعالیت و حضور موثر آنان درعرصه اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب تصریح کرد: دستگاه های مرتبط باید تلاش خود را درجهت بکارگیری ازاصناف و بازاریان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و دیگر دغدغه های رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به کار بگیرند و بدانند که کسبه بازار در این راه شور و شوق خاصی از خود نشان خواهند داد.

 

وی تاکید کرد: بازاریان باید با پرهیز از کم فروشی و رعایت عدالت، انضباط اقتصادی را در جامعه و بازار جاری سازند و با تنظیم اسناد مالی و اقتصادی در توسعه و پیشرفت شهرستان سهیم باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند