Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:15:19 GMT

نقشه محدوده عرصه مجموعه فرح آباد ساری ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۹۱۲۰

نقشه محدوده عرصه مجموعه فرح آباد ساری ابلاغ شد

ساری- مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از ابلاغ نقشه محدوده عرصه حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به اثر ملی فرهنگی و تاریخی فرح آباد ساری خبر داد.

دلاوربزرگ‌نیا، در گفتگو با خبرنگار مهر دررابطه با نقشه محدوده عرصه مجموعه فرح‌آباد ساری گفت: این نقشه حفاظتی درکمیته حرایم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور مصوب و به مازندران ابلاغ شد تا این اثر ارزشمند صفوی تحت حفاظت و نظارت بیشتری مراقبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نقشه حریم مجموعه تاریخی فرح آباد ساری که در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده، به استانداری مازندران و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران، ریاست دادگستری شهرستان ساری، اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان، دهیاری روستای فرح‌آباد جهت رعایت ضوابط و اجرای آن در طرح‌های توسعه و عمران روستا ابلاغ شد.

بزرگ‌نیا یادآور شد: مجموعه حریم آثار مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر برابر مواد ۵۵۸ لغایت ۵۶۸ از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده  جرم محسوب شده و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • ورود وزیر کشور به مازندران