Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:19:17 GMT

یادواره ۶۷ شهید شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۰۷۷۶

یادواره ۶۷ شهید شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره ۶۷ شهید شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهید نیکنام مهرآوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سرهنگ پاسدار حسن نوری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 67 شهید شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهید نیکنام مهرآوران اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته یادواره 67 شهید شهرستان پارس‌آباد با محوریت شهید نیکنام مهرآوران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برنامه‌های در نظر گرفته شده این یادواره 17 آبان ماه راس ساعت 15:30 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای عبدالرضا آباد برگزار می‌شود که در حال حاضر در این زمینه اقدامات لازم مبنای کار قرار گرفته و از عموم مردم انتظار می‌رود برای حضور در این مراسم با ما مشارکت داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: حضور مردم در این مراسم سبب گرم شدن محفل ما می‌شود و به علاوه سبب می‌شود که یاد و خاطره شهدای والامقام در دل‌ها زنده شود و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان که در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده برای همگان تبیین و به طور کامل مشخص شود.

نوری بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های آن‌ها کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد که به همین منظور نیاز است مسئولان و دستگاه‌های اجرایی با ما مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی تصریح کرد: پاسداری و نگهداشت یاد و خاطره شهدا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کم‌تر از شهادت نیست که به همین منظور نیاز است همگان با وحدت و همدلی مشکلات و موانع موجود را به حداقل رسانده و برای ترویج برگزاری این مراسمات پیشگام عمل کنیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد