Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:59:07 GMT

۵۵۰ میلیون تومان بدهی فدراسیون بوکس پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۱۰۲۳

۵۵۰ میلیون تومان بدهی فدراسیون بوکس پرداخت شد

سرپرست فدراسیون بوکس گفت: در ۳ ماهه گذشته از مجموع ۶۰۰ میلیون تومان بدهی فدراسیون ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت و ۴۷ میلیون تومان دیگر باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، افشین داوری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت بوکس در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در 3 ماهه گذشته از مجموع 600 میلیون تومان بدهی فدراسیون 550 میلیون تومان رداخت و 47 میلیون تومان دیگر باقی مانده است، این بدهی‌ها مربوط به حقوق پرسنل، مربی و مسئولان و خرید ارز و یورو ورزشکاران برای اعزام به اردوهای تیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در 3 ماهه گذشته 2 مسابقات بوکس در کشور برگزار شد، افزود: این دو مسابقه با حمایت اسپانسرها برگزار و به استان‌هایی که برگزار کننده بودند رینگ بوکس و کمک مالی شد همچنین جوایز تمام ورزشکاران نیز با کمک اسپانسر تهیه و پرداخت شد.

سرپرست فدراسیون بوکس با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی بیان کرد: این اردو با حمایت اسپانسر و در هتل المپیک برگزار می‌شود که تغذیه ورزشکاران از منوی شماره یک تهیه می‌شود و برای نخستین بار حق‌الزحمه افرادی که در این اردو شرکت می‌کنند پرداخت می‌شود.

داوری با بیان اینکه این اردو با حضور 7 مربی و 33 ورزشکار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بوکس نیاز به توجه جدی مسئولان دارد و اگر بتوانیم آورده‌ای برای بوکس داشته باشیم می‌توانیم سکوی قهرمانی المپیک 2020 را به خود اختصاص دهیم بنابراین از افراد دعوت می‌کنیم برای حمایت از این ورزش ورود پیدا کنند.

وی از برگزاری مسابقات تیم ارتش ایران خبر داد و گفت: این مسابقات برای نخستین بار با حضور ورزشکاران نظامی و ارتش در دهم دی‌ماه برگزار می‌شود اما هنوز درخواست برای برگزاری نداشته‌ایم و احتمالا این مسابقات در تهران برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون بوکس با اشاره به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی تصریح کرد: ورزش بوکس در مقاطع دانش‌آموزی در سراسر کشور در حال فعالیت است که با کمک وزارت آموزش و پرورش مسابقات در آینده‌ای نزدیک به صورت تاچ و شادو برگزار می‌شود که در این نوع مسابقات ضربه زدن وجود ندارد، با این مسابقات می‌توانیم افراد مستعد نونهال در کشور را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس