Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@20:37:06 GMT

مسابقات ملی سروش وحی در مشهد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۹۴۵۷

مسابقات ملی سروش وحی در مشهد برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات قرانی سروش وحی گفت: نخستین دوره فنی مسابقات ملی سروش وحی از ۲۹ آبان تا ۴ آذرماه سال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد ارژنگ ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف و مهم‌ترین زمینه‌های برگزاری مسابقات قرآنی سروش وحی ترویج و انس معارف قرانی در بین جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان روند برگزاری مسابقات ملی سروش وحی افزود: بخش کتبی مسابقات ملی سروش وحی با شرکت بیش از 20 هزار نفر از علاقه‌مندان به بخش‌های مختلف قرآنی 15 مهر سال جاری به کار خود پایان داد.

ارژنگ گفت: با پایان‌بخش کتبی مسابقات 55 خواهر و 1000 نفر از بین برادران برای مرحله نهایی و شفاهی مسابقات برگزیده‌ شده که در نهایت نیز از 5 نفر اول مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول برگزاری مسابقات قرانی سروش وحی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های تحقیق، تدویر، تحدیر و با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره همراه با درک و فهم معانی آیات تحت عنوان یادبود شهدای مدافع حرم و شهدای قیام گوهرشاد ویژه سنین بالای 18 و زیر 18 سال برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نخستین دوره فنی مسابقات ملی سروش وحی از 29 آبان تا 4 آذرماه سال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد