Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرکل فرودگاه گیلان اعلام کرد : زائران گیلانی عتبات، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت راهی نجف اشرف شدند.

غلامرضا کریم آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز نجف - رشت - نجف از امروز 16 آبان ماه ، روزهای سه شنبه هر هفته تا پایان سال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این هفته بصورت ویژه و بمناسبت اربعین حسینی، این پرواز از نجف وارد فرودگاه رشت شد و به مقصد نجف هم پرواز کرد اما از هفته های بعد، پرواز یاد شده از نجف وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت می شود و به مقصد بغداد حرکت خواهد کرد.
کریم آقایی ادامه داد: امروز 136 زائر حسینی ، ساعت 13 و 30 دقیقه و با پرواز شماره 3449 رشت را به مقصد نجف اشرف ترک کردند.
به گفته مدیرکل فرودگاه گیلان، یکی از مصوبات جلسه 18 مهرماه ستاد اربعین حسینی استان به ریاست استاندار ، برقراری پرواز عتبات از فرودگاه سردار جنگل رشت بود که با پیگیری های لازم قبل از اربعین، از فرودگاه رشت برقرار شده است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت سال 1348 در زمینی به مساحت 220 هکتار ساخته شد؛ این فرودگاه تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود 15 کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.
خبرنگار:ضامن**انتشاردهنده:کبیری
1881/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد