Web Analytics Made Easy - Statcounter

پندار توفیقی خبر مهلت 30 روزه به استقلال برای پرداخت مطالبات پروپییچ را کذب خواند.

طرفداری-پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن تکذیب خبر مهلت 30 روزه به استقلال برای پرداخت مطالبات پروپییچ اظهار داشت که دادگاه CAS در این رابطه رأیی صادر نکرده است. وی همچنین از تحویل دادن کلیه مستندات برای مجوز آسیایی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال بیشتر بدهی‌های خود به بازیکنان خارجی را پرداخت کرد و تنها پرونده باقیمانده مربوط به پروپیچ بازیکن اهل کرواسی مانده بود. این بازیکن به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه استقلال هم به دلیل اینکه پروپیچ یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشته و در تمرینات شرکت نکرده، از این بازیکن شکایت کرد. کمیته انضباطی فیفا نیز پرونده را به دادگاه CAS ارجاع داد.

به نقل از فارس، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این پرونده و اینکه گفته می‌شود به باشگاه مهلت 30 روزه برای پرداخت مطالبات پروپیچ داده شده است، گفت:

این حرف‌ها شایعه بوده و دادگاه CAS رأیی نداده است. روز گذشته (دوشنبه) این دادگاه جلسه‌ای را با حضور قضات خود تشکیل داد و من هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال از طریق ویدئو کنفرانس به سؤالات قاضی جواب دادم. وکیل ایتالیایی ما نیز در این جلسه حضور داشت و ارتباط از طریق او صورت گرفت.

وی افزود:

جلسه روز گذشته تشکیل شد و چطور ممکن است به این زودی رأی صادر شود؟ ما در مورد عملکردمان توضیحاتی دادیم و منتظر رأی هستیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در رابطه با پرداخت بدهی بازیکنان داخلی گفت:

خوشخبتانه کل مستندات‌مان را تحویل دادیم و قرار است به صورت دسته‌بندی اطلاعات آن را در اختیار هواداران قرار دهیم. هوادار باید در جریان باشد که با چه بازیکنانی کنار آمده‌ایم و چه بازیکنانی با باشگاه کنار نیامدند. ضمن اینکه برای بازیکنانی که کنار نیامدند هم، کارهایی انجام دادیم تا این مشکل حل شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو