Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد مرفاوی از صحبت های مسئولان باشگاه مبنی بر پرداخت مطالبات تعجب کرده است.

طرفداری- صمد مرفاوی، سرمربی سابق استقلال که یکی از طلبکاران و شاکیان این باشگاه می باشد از اظهار نظر مسئولان استقلال مبنی بر حل مشکلات مالی ابراز تعجب کرده و اظهار داشت که برای طلب 130 میلیون تومانی اش حکم کسر امتیاز را گرفته اما خبری از پرداخت آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، صمد مرفاوی در خصوص آخرین وضعیت مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت:

تا الان که با شما صحبت می‌کنم نه کسی با من تماس گرفته و نه صحبتی شده است. متاسفانه امروز شنیده‌ام که آقایان گفته‌اند مشکلات حل شده و مدارک مجوز باشگاه‌ها قرار است امشب به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

وی افزود:

جالب است که این حرف را می‌زنند. در حالی که من از استقلال طلبکارم و به جای یک حکم،‌ دو حکم دارم و حتی حکم کسر امتیاز از استقلال را هم گرفته‌ام اما نه تنها توافقی نشده بلکه حتی تماس هم با من نگرفته‌اند.

مرفاوی ادامه داد:

جالب است بدانید همین آقای نبی که دوباره سمت گرفته و الان در سازمان لیگ مسئول رسیدگی به پرونده سه باشگاه نماینده ایران در آسیا است حکم کسر امتیاز از استقلال را امضا کرده اما ظاهرا آقایان امضای خودشان را هم قبول ندارند.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد:

من 130 میلیون تومان از استقلال طلبکار هستم و حتی حکم دارم که بابت دیرکرد پولم از باشگاه جریمه بگیرم. این را هم آقای نبی امضا کرده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است. من در تاریخ 17 و 18 آبان دو نامه به باشگاه‌ استقلال و فدراسیون فوتبال نوشتم و اعلام کردم که از این باشگاه طلبکارم و حتی از طریق باشگاه پیگیری کردم که شماره نامه هم دریافتم کنم اما باز هم هیچ اقدامی صورت نگرفته و حداقل جواب نامه‌های من را هم نداده‌اند.

مرفاوی در ادامه تاکید کرد:

شنیده‌ام به برخی شاکیان گفته‌اند که شما پول، سفته یا چک بگیرید و در صورتی که طلبکاران به باشگاه مراجعه نکنند چک تضمینی آنها در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. نمی‌دانم این حرف درست است یا نه اما وقتی ما را صدا نکردند چگونه حاضر هستند چک تضمینی صادر کنند. ثانیا اگر قرار باشد طلب 130 میلیونی من را نصف کنند به چه دردم می‌خورد؟ 30 میلیون هم مالیات آن را در همان سال پرداخت کردم و چیزی دستم را نمی‌گیرد. آیا این حق‌الناس نیست؟ شنیده‌ام گفته‌اند وزیر ورزش چنین خواسته‌ای داشته که مطالبات بازیکنان را نصف کنید. بعید می‌دانم وزیر چنین خواسته‌ای داشته و شاید او اصلا راضی به این کار نباشد. متاسفانه از قول وزیر ورزش در باشگاه استقلال حرف می‌زنند و مدعی می‌شوند که سلطانی‌فر گفته 50 درصد به بازیکنان و طلبکاران بدهید. من این حرف را باور نمی‌کنم. چون وزیر آنقدر سرش شلوغ است و کار مهمتر دارد که در درصد پرداخت مطالبات بازیکنان دخالت نکند.

وی ادامه داد:

شخص مهدی تاج هم نباید به هر نحوی قبول کند که با طلبکاران اینگونه برخورد شود. اگر مدیران قبلی مطالبات را پرداخت می‌کردند اوضاع به این شکل نمی‌شد. جالب است می‌بینم افتخاری مدیران قبلی را متهم می‌کند و می‌گوید در حال پرداخت بدهی آنها است. او هم که رویه‌اش همان رویه سابق است. اگر قرار بود او هم بدهی قبلی‌ها را ندهد پس چرا آمد؟

سرمربی سابق استقلال در ادامه تاکید کرد:

من از صبای قم هم طلبکارم و نمی‌دانم به چه کسی باید مراجعه کنم. آقایان باید مالیات من را می‌دادند که این کار را نکردند. ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم تیم سقوط نکند و نمی‌خواهم در این مصاحبه به مباحث پشت پرده‌ای که اتفاق افتاد،اشاره کنم. اما اگر ما تلاش نمی‌کردیم صبا زودتر از ماشین‌سازی سقوط می‌کرد.

مرفاوی در پایان تاکید کرد:

امیدوارم آقایانی که می‌گویند مشکل حل شده فکری به حال مطالبات مربیان و بازیکنان سابق کنند و به همین سادگی نگویند مشکلات حل شده است چون ما از باشگاه طلبکاریم اما هیچ کسی با ما تماس نگرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جدال تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر فصل جاری همچنان ادامه دارد. استقلال در پایان هفته بیست و ششم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین پرسپولیس نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد تا دو رقیب سنتی پایتخت همچنان برای کسب جام قهرمانی در تلاش باشند.

حالا سرخابی‌های پایتخت در چهار دیدار پیش روی خود که هر یک از آنها حکم فینال برای آنها را دارد باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که همچون خودشان دنبال امتیاز هستند.

پرسپولیس و استقلال سه بازی آتی خود را در تهران برگزار می‌کند. تنها تفاوت آنها در بازی خارج از خانه مربوط به نحوه سفر آنهاست. پرسپولیس با اتوبوس راهی قزوین برای دیدار با شمس آذر خواهد شد. این در حالی است که استقلال تهران برای بازی با نساجی به احتمال فراوان با هواپیما راهی ساری و سپس قائم‌شهر خواهد شد.

وضعیت جایگاه تیم‌ها در پایان هفته بیست و ششم نشان می‌دهد استقلال غیر از گل گهر سیرجان باید با سه تیم فولاد خوزستان، نساجی مازندران و پیکان تهران که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند بازی کنند. تیم‌هایی که بدون شک برای بقا در لیگ برتر چیزی جز کسب امتیاز از استقلال نمی‌خواهند.

پرسپولیس هم باید با هوادار و استقلال خوزستان که شرایط سختی در جدول دارند بازی کند که ناقوس سقوط در رختکن آنها به صدا درآمده است. همچنین سرخ‌ها با شمس آذر و مس رفسنجان که در نیمه بالای جدول حضور دارند هم بازی خواهند کرد.

جدول رقابت استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در ۴ هفته پایانی

شرایط سرخابی‌ها در ۴ هفته پایانی نشان از توازن در هر دو مدعی مقابل رقیبانی دارد که دنبال امتیاز از میدان مسابقه با حریفان پرطرفدار تهرانی هستند. باید دید آنها می‌توانند یکی پس از دیگری نبردهای خود را با موفقیت طی کنند یا کوچک‌ترین غفلت باعث سقوط از صدر به رتبه‌های دیگر می‌شود.

کد خبر 6099105 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • انتقال سند سهام آلومینیوم جنوب برای مطالبات بازنشستگان
  • قیمت هر کیلوگرم کلزا ۳۵ هزار تومان / ۵۰ درصد مطالبات پرداخت شد
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان بدون صعود به فینال
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • پیش‌بینی برداشت ۳۲۰هزار تن کلزا در کشور/ هر کیلوگرم ۳۵ هزار تومان
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس