Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر باقری درباره صحبت های برانکو ایوانکوویچ در خصوص جدایی بیرانوند از این تیم گفت: کاملا با صحبت ها سرمربی پرسپولیس که گفته است بازیکن باید بداند از باشگاه پرسپولیس کوچکتر است موافقم. با رفتن بیرانوند هیچ اتفاق خاصی در پرسپولیس نمی افتد.

وی در ادامه افزود: بیراوند یا تصمیمش را برای جدایی گرفته است یا با رفتارهایش برای پرسپولیس ناز می کند! او حالا که فهمیده است پرسپولیس از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی محروم است چنین صحبت هایی را انجام داده است تا باشگاه را تحت فشار قرار دهد و رقم قراردادش را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند بداند اگر از پرسپولیس برود هرگز نمی تواند پیاهن تیم ملی را باز هم بر تن کند. او ز دل هواداران پرسپولیس هم کنده خواهد شد.

مربی اسبق دروازه بان های پرسپولیس، نسبت به عملکر فنی دروازه بان ملی پوش این تیم نیز انتقاداتی وارد کرد و گفت: پرسپولیس با همین تیم فعلی و با یک دروازه بان بی تجربه و جوان هم می تواند قهرمان لیگ شود. دروازه بان بزرگ به درد بازی های بزرگ می خورد اما دیدیم که بیرانوند در حد و انداه های گلر بزرگ نیست و در بازی های مهم نتوانسته است کمکی به پرسپولیس کند. مدافعان تیم ملی در پرسپولیس هستند و به همین خاطر ضعف های او پوشیده می شود.

باقری درباره دعوت امیر عابدزاده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: او از زیر سایه پدرش خارج شده است. اتفاقا یکی از معدود افرادی است که نام خانوادگی اش هیچ نقشی درم وفقیت او نداشت. امیر می تواند آینده تیم ملی را در درون دروازه تضمین کند. با تصمیم آقای کی روش نسبت به دعوت از او کاملا موافق هستم و امیدوامر بتواند شایستگی هایش را به کادر فنی تیم ملی نشان دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره استعفای طاهری نیز صحبت کرد و گفت: آقای طاهری از مشکلات ریز و درشت پرسپولیس خسته شده است. باید به او کمک شود. پرسپولیس شرایط حساسی دارد و فکر می کنم می تواند با وی باز هم به موفقیت دست پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903046

دیگر خبرها

  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!