Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:28:58 GMT

تکمیل مجتمع فرهنگی بشرویه به صورت جدی پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۵۷۴۲

تکمیل مجتمع فرهنگی بشرویه به صورت جدی پیگیری می شود

بشرویه- فرماندار شهرستان بشرویه گفت:تکمیل مجتمع فرهنگی شهرستان را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زمان زاده ظهر سه شنبه در نشست با هنرمندان این شهرستان گفت: هم اکنون در جامعه در مباحث فرهنگی دغدغه های بسیاری داریم.

وی افزود: برای حل اکثر موضوعات و مشکلات جامعه کنونی در واقع نیازمند تلاش بیشتر در بخش فرهنگی هستیم که این امر نیز هزینه و اعتبار می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بشرویه نبود یک سالن آمفی تئاتر در شهرستان بشرویه کمبودی جدی ست که ما نیز برای تکمیل مجتمع فرهنگی اداراه فرهنگ و ارشاد این شهرستان که سالهاست نیمه تمام مانده است، امسال اعتبار بیشتری نسبت به سالیان گذشته در نظر گرفته ایم که امیدواریم این مبلغ اختصاص یابد.

زمان زاده همچنین از رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نیز خواست تا برای اتمام سالن آمفی تئاتر این شهرستان پیگیری های خود را افزایش دهد.

وی همچنین در خصوص خواسته اکثر هنرمندان درخصوص برگزاری جشنواره های استانی به میزبانی شهرستان نیز گفت: انجام این عمل نیازمند وقت و هزینه است اما قطعا برای این موضوع پیگیری کرده و در آینده یک جشنواره استانی در قالب شعر و ادب یا نمایش به میزبانی شهرستان بشرویه برگزار خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بشرویه خطاب به هنرمندان گفت: هنرمند می تواند در قالب کار هنرمندانه خود حرکات بسیار مثبت و زیبایی را در جامعه انجام دهد که امیداست شما هنرمندان بشرویه ای نیز از این ظرفیت خود به بهترین نحو استفاده نمایید.

زمان زاده بیان کرد: اگر مطالب خود را در قالب هنر بیان کنید قطعا اثرگذاری بیشتر و نفوذ کلام دوچندانی خواهد داشت.

وی همچنین از پیگیری جدی برای تکمیل مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبرداد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه