Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-02@22:04:53 GMT

شکایت علی کریمی از باشگاه نفت تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۸۱۰۸

شکایت علی کریمی از باشگاه نفت تهران

وبسایت رسمی برنامه نودعلی کریمی از باشگاه نفت تهران شکایت کرد

به گزارش وب سایت نود ، علی کریمی قرارداد دو ساله دو میلیارد و سیصد میلیونی داشته و احتمال محکوم شدن باشگاه نفت به پرداخت زیاد است.او مطالباتش از تراكتورسازي را هم دريافت نكرده. باشگاه تراكتور اصل طلب او که استیناف ان را تایید کرده را طی چک رمزدار به سازمان ليگ داده اما یک طلب دیگر او را منوط به صدور حکم انضباطی دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علي كريمي در گفت و گو با سایت پیروزی دیلی به سوالات پاسخ داد.او در لابلاي حرف هايش به مشكلات فوتبال ايران اشاره داشت و اينكه دراين باره مصاحبه اي با تلويزيون داشته كه روز جمعه از برنامه ليگ يك در شبكه ورزش پخش مي‌شود. كريمي گفت: در اين مصاحبه ناگفته هاي زيادي داشته ام. درباره مشكلات اين فوتبال. من امروز براي بررسي شكايتم از نفت 44 ميليون پرداخت كردم. حالا نمي دانم چرا بايد دراين فوتبال يك جايي بابت بررسي شكايت درصدي از قرارداد و مبلغ شكايت دريافت شود و يك جايي بابت حق خروج از استان يك بازيكن 6 يا 8 ميليون تومان مي‌گيرند. يعني نگاه به مبلغ قرارداد نمي‌كنند كه درصدي از آن را بگيرند بلكه اين مبلغ ثابت است. حالا اينكه چرا بايد اين پول ها از بازيكنان گرفته شود يك موضوع ديگر است كه جاي خود دارد. كريمي مي‌گويد: در مصاحبه با تلويزيون هم گفته ام كه در همه اين سالها  چه كار ماندگاري براي اين فوتبال شده؟ حق پخش را حل كرده اند؟ براي فدراسيون ساختمان گرفته اند؟ مشكل تبليغات دور زمين اساسي حل شده؟ كاري واقعا شده كه آن را ماندگار بدانيم. ليگ را كه آقاي صفايي فراهاني حرفه اي كرد. ساختمان را كه دادكان گرفت. الان زمين تمرين تيم ملي چه وضعيتي دارد. آنجا رفتم و ديدم شن ريخته اند. كريمي درباره وضعيت تيم ملي هم حرف هايي دارد و مي‌گويد:  اگز من جاي مسوولان بودم براي برپايي اردو هزينه نمي‌كردم و مي‌گفتم نتيجه نمي‌خواهم و هزينه برپايي اردو و بازي دوستانه 150 يا 250 هزار دلاري را صرف زيرساخت هاي تيم ملي مي‌كردم تا مربي تيم ملي اينقدر با مشكل نداشتن زمين تمرين و امكانات مواجه نباشد. مگر ما جام جهاني نرفته ايم. چهار باري رفته ايم. هم قبل و هم بعد از انقلاب اما كار زيرساختي چه؟ به ندرت كرده ايم و الان مدتهاست كه اين كار را نمي‌كنيم. چقدر زمين تمرين و زه كشي شده و استاديوم استاندارد و بدون ايراد داريم . به خاطر همين مي‌گويم از ما كه گذشت از حالا به بعد بهتر است به داد و دردهاي اين فوتبال برسيد. علی کریمی در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت:  قبلا هم گفتم و حالا هم مي‌گويم. طاهري نسبت به برخي ها خوب كار كرد و نتيجه كه بود و درآمد هم كسب شد. حالا من وارد جزئيات و حواشي نمي‌شوم. فكر مي‌كنم زحمت اش را كشيده. او در خصوص جانشین طاهری اظهار داشت: نمي‌دانم آقاي دادكان بپذيرند يا نه ولي به نظر گزينه اي بهتر از ايشان وجود ندارد. آقاي دادكان كار را بلد است. استخوان خرد كرده اين كار است و بازيكن پرسپوليس هم كه بوده. مسوولان هم اگر رفتن آقاي طاهري حتمي است گزينه اي بهتر از آقاي دادكان نخواهند داشت با ايشان به عنوان بازيكن تيم ملي كار كرده و از قدرت و توان كارشان شناخت دارم. نمي‌دانم پشت پرده چه خبر است. اميدوارم آقاي دادكان گزينه مسوولان باشند و ايشان هم بپذيرند.  البته مي‌دانم دادكان دكتر تحت هر شرايطي حاضر به قبول مسووليت نمي‌شوند و قطعا خواسته هايي دارند اما اگر به ايشان اعتقاد دارند ايشان را راضي كنند.
كريمي در پاسخ به اين سوال كه چه صحبتي با هواداران داريد گفت: هواداران خودشان با هوش و با معرفت تر از اين هستند كه نيازي به توصيه ما داشته باشند. آنها مي‌دانند كه راه سربلندي پرسپوليس در اين است كه از تيم حمايت كنند. در همه مقاطع هم اين كار را كرده اند. حتي وقتي كه تيم در بحران بوده و نتيجه نگرفته. اصلا شما فكر نمي‌كنيد چه چيزي سواي زحمت باشگاه و تيم موجب مي‌شود پرسپوليس قهرمان شود. چيزي جز اينكه هواداران بعد از قهرمان نشدن تيم با تفاضل گل پشت تيم ايستادند و حمايت همه جانبه كردند؟

60610

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان

شکایت باشگاه سپاهان بابت مهاجم خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کمیته انضباطی رد شد.

طرفداری | تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در روز بیستم فروردین ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده آبادان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد اما باشگاه سپاهان بابت استفاده رقیب از مهاجم غیرمجاز شکایت کرد. کمیته انضباطی رای خود را در این پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

«در خصوص شکایت باشگاه سپاهان علیه باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای ابوباکار تراولی در بازی مورخ 1303/1/20 دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با این توضیح که بر اساس بند 2-2-2 دستورالعمل جذب مربیان و بازیکنان خارجی در صورت تمایل تیم‌های داخلی در به کارگیری بازیکنان خارجی آفریقایی غیر مطرح در بند 2-2 لازم است بازیکنی که در دو سال قبل از انعقاد قرارداد با تیم ایرانی سابقه حداقل 4 بازی رسمی و دوستانه ملی در کارنامه خود دارد برگزیده شود و بازیکن مذکور نیز با توجه به اینکه گامبیایی می‌باشد مشمول این مقررات بوده در حالی که فاقد چنین سابقه‌ای می‌باشد و تعداد بازی ملی او طی دو سال اخیر تنها دو عدد بوده است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات باشگاه صنعت نفت آبادان و نیز پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و همچنین پاسخ استعلام صورت گرفته از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال کشور سوئد و اصله به این کمیته طی نامه شماره 140311431 مورخ 1403/1/28 که بیانگر وجود سابقه 9 بازی در سال 2022 و 2 بازی در سال 2023 برای بازیکن مورد شکایت در لیگ فوتبال کشور سوئد می‌باشد و نیز ITC مورخ 5 مارچ 2024 صادره از کشور سوئد در خصوص این بازیکن و با لحاظ اینکه طبق بند -2-5-2 از دستور العمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی مصوب 1400/5/17 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حاکم بر موضوع می‌باشد آن دسته از بازیکنانی که در دو فصل گذشته مسابقات برخی کشورهای اروپایی از جمله سوئد در صورتی که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند می‌توانند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد نمایند در نتیجه بازیکن ابوبا کار تراولی نیز مشمول این بند از دستورالعمل بوده و قرارداد منعقده با ایشان نیز منطبق با مقررات ابلاغی تشخیص و در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف موضوع ماده 61 مقررات انضباطی مسند به ماده 95 این مقررات حکم بر برائت صادر می‌گردد.

در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه صنعت نفت و بازیکن آقای ابوباکار تراولی با طرح ادعای مشابه فوق نیز با توجه به اینکه بازی دو تیم در تاریخ 1402/12/17 برگزار و شکایت باشگاه نساجی بر اساس استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ در تاریخ 1403/1/15 مطرح شده است در نتیجه صرف نظر از صحت و سقم موضوع به لحاظ طرح شکایت خارج از مهلت مقرر 24 ساعت مستند به مواد 25  و 90 مقررات انضباطی قرار توقف رسیدگی صادر می‌گردد. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظر خواهد بود.»

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان