Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@16:02:30 GMT

کشف 118 کیلوگرم مرفین در گرمسار

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۹۶۳۴

رکنا: فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش پلیس استان سمنان 118 کیلوگرم ماده مخدر مرفین در یک تریلی حامل بار ماهی در گرمسار کشف شد.

سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : کشف این مواد مخدر Drugs حاصل کار اطلاعاتی و ردیابی پلیس Police مبارزه با مواد مخدر استان های سمنان وخراسان رضوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این تریلی که از استان سیستان و بلوچستان با بار ماهی به مقصد یکی از استانهای شمال غربی کشور درحرکت بود، 118 کیلوگرم ماده مخدر مرفین بطور ماهرانه ای جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس در گرمسار کشف شد .

سردار قاسمی ارزش مواد مخدر کشف شده به همراه تریلی حامل این مواد را بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد : این میزان ماده مخدر مرفین با یک هزار و 200 کیلوگرم ماده مخدر تریاک برابری میکند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان ، از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 920کیلوگرم انواع مخدر در این استان کشف و سه هزار و190 قاچاقچی Smuggler مواد مخدر دستگیر شده اند.

همچنین در این مدت 85دستگاه خودروی قاچاقچیان ضبط و 43 باند توزیع مواد مخدر متلاشی شده است .

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد