Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: این درست است که از هشت سال قبل به طور مداوم مواد مخدر مصرف می کنم اما معتاد نیستم فقط باید به موقع آن را مصرف کنم تا از شدت خماری همسر و فرزندم را کتک نزنم با این وجود نمی دانم چرا بر اثر خشم و عصبانیت کارهایی انجام می دهم که اکنون زندگی ام در آستانه فروپاشی قرار گرفته است و در حال اخراج از محل کارم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مرد 29 ساله ای که در پی ایراد ضرب و جرح همسرش به کلانتری احضار شده بود درحالی که سعی می کرد اعتیادش را پنهان کند تا خدشه ای به موقعیت اجتماعی اش وارد نشود، به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: 9 سال قبل در حالی که به تازگی ازدواج کرده بودم، وضعیت جسمانی ام به هم ریخت به طوری که بر اثر ضعف و بی حالی به زمین افتادم و اطرافیانم بلافاصله مرا به مرکز درمانی انتقال دادند آن جا بود که پس از انجام معاینات و آزمایش های پزشکی مشخص شد ، به بیماری دیابت Diabetes (مرض قند) مبتلا شده ام.

از آن روز به بعد به توصیه پزشکان شرایط زندگی ام به کلی تغییر کرد از سوی دیگر همسرم کاملا مراقب من بود تا مواد غذایی قند دار مصرف نکنم. پرهیز از انواع خوراکی ها و شیرینی جات به مشکل حادی در زندگی ام تبدیل شده بود به طوری که حتی در مهمانی Party های خانوادگی باید مراقب می‌بودم تا از نوشیدنی ها و خوراکی های بدون قند استفاده کنم.

یک سال از این موضوع گذشته بود که در یک میهمانی شبانه یکی از بستگانم با دیدن این شرایط و درحالی که خودش را دلسوز من نشان می داد، مقدار کمی تریاک را در دستم گذاشت و گفت استفاده از تریاک میزان قندت را کنترل می کند و برای آن که بیماری ات شدت پیدا نکند، باید مقداری از این مواد را مصرف کنی وگرنه به مرور زمان پزشکان مجبور می شوند دست و پایت را قطع کنند و از سوی دیگر چون تریاک جنبه درمانی دارد و تو هم کم از آن استفاده می کنی، هیچ وقت معتاد Addicted نمی شوی! آن شب تردید داشتم و مدام با خودم سبک سنگین می کردم که آن را مصرف کنم یا نه؟ این جمله شیطانی او که تریاک فقط جنبه درمانی دارد، در ذهنم رژه می رفت.

من هم که قبلا شنیده بودم با مصرف مواد سرحال می شوی! خودم را توجیه می کردم تا این که شروع به مصرف مواد کردم. هفته اول حالم خوب بود اما آرام آرام علاوه بر بیماری قند دچار درد عضلانی و بی حالی می شدم و مجبور بودم مقدار و دفعات مصرف مواد را بیشتر کنم. کار به جایی رسید که اگر ساعتی دیرتر به مواد می رسیدم ، دیگر حال خودم را نمی فهمیدم با کوچک ترین بهانه همسر و پسر خردسالم را زیر مشت و لگد می گرفتم و آن ها را به شدت کتک می زدم به طوری که یک بار دست همسرم جراحت شدیدی برداشت و حدود 20 بخیه خورد.

اعمال و رفتارم دست خودم نبود و مواد مرا به هر سویی که می خواست می کشید و من هم بدون اراده به دنبالش می رفتم. همسرم بارها از من خواست مصرف مواد را کنار بگذارم اما من معتقد بودم که معتاد نیستم من یک کارمند با رتبه بالا بودم و موقعیت اجتماعی خوبی داشتم، با این وجود چندین بار در محل کارم از شدت خماری با ارباب رجوع درگیر شدم و به مسئولان بالاتر فحاشی کردم و چند بار تعهد دادم که دست از این رفتارها بردارم و گرنه از محل کارم اخراج می شوم. با این حال نه تنها به تعهداتم در محل کارم عمل نکردم بلکه رفتارهای خشن ام در خانه نیز شدت گرفت و همسرم از من به دلیل ایراد ضرب و جرح و نداشتن امنیت جانی شکایت کرد . حالا هم ...

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز،‌ شنبلیله گیاهی است که به طور سنتی برای درمان بیماری ها از جمله ریزش مو استفاده می شود. برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است شنبلیله در واقع برای جلوگیری از ریزش مو مفید باشد.

دلایل احتمالی اثرگذاری شنبلیله منبع غنی از پروتئین:

شنبلیله منبع خوبی از پروتئین است که برای سلامت مو ضروری است. کمبود پروتئین می تواند منجر به ضعیف شدن و شکنندگی مو شود.

سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی:

شنبلیله حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی از جمله آهن، ویتامین B6، اسید فولیک و نیاسین است که همگی برای سلامت مو مهم هستند. کمبود این مواد مغذی می تواند منجر به ریزش مو شود.

خواص ضد التهابی:

شنبلیله دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش التهاب پوست سر کمک کند. التهاب پوست سر می تواند یکی از عوامل ریزش مو باشد.

هر آنچه باید در مورد ریزش مو بدانید | روش‌های جدید برای درمان ریزش مو

نحوه استفاده از شنبلیله برای مو ماسک مو:

می توانید از پودر شنبلیله برای تهیه ماسک مو استفاده کنید. برای تهیه این ماسک، ۲ قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با ۲ قاشق غذاخوری ماست یا روغن نارگیل مخلوط کنید. مخلوط را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. سپس با شامپو بشویید.

آب شنبلیله:

همچنین می توانید از آب شنبلیله برای شستشوی موهای خود استفاده کنید. برای تهیه آب شنبلیله، ۲ قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را به مدت یک شب در آب خیس کنید. صبح روز بعد، دانه ها را صاف کرده و از آب برای شستشوی موهای خود استفاده کنید.

مصرف خوراکی:

می توانید شنبلیله را به صورت خوراکی نیز مصرف کنید. شنبلیله را می توان به عنوان ادویه در غذاها استفاده کرد یا به صورت مکمل مصرف کرد.

موارد احتیاط در مصرف شنبلیله

اگر به شنبلیله حساسیت دارید، از استفاده از آن خودداری کنید. زنان باردار یا شیرده باید قبل از مصرف شنبلیله با پزشک خود مشورت کنند.

کد خبر 847415 برچسب‌ها خواص مواد غذایی موی سر سبزی خبر مهم

دیگر خبرها

  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • این غذاها را با هم نخورید!
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟