Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:12:24 GMT

وضعیت خدمت رسانی پلیس به زائران مطلوب و قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۲۸۵۶

وضعیت خدمت رسانی پلیس به زائران مطلوب و قابل قبول است

چذابه - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: وضعیت خدمت رسانی نیروی انتظامی به زائران اربعین حسینی مطلوب و قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در مرز چذابه، سردار حیدر عباس زاده شامگاه گذشته در جمع نمازگزاران مرز چذابه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: نظم و انتظام مرزهای خوزستان با عنایت خداوند متعال و محبت و عشق همه همکارانم به حضرت اباعبدلله الحسین (ع) وضعیت قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال همکاران نیروی انتظامی و مرزبانی با فعال کردن کمیته امنیتی ـ انتظامی ستاد اربعین و برگزاری جلسات متعدد برای تأمین امنیت زائران تمهیدات خوبی اندیشیده و اجرا کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای ورودی به استان خوزستان تا نقطه صفر مرزی با حضور پایگاه های ثابت و سیار در کنار نیروهای ساماندهی شده استان های معین به لطف خدا و عشق و محبت حضرت اباعبدلله (ع) وضعیت مطلوب و قابل قبول است.

سردار عباس زاده یادآور شد: نیروی انتظامی و مرزبانی برنامه ریزی مناسب و پیگیری های خوبی داشتند که نتیجه آن عبور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ابتدای ایام صفر تاکنون از مرزهای خوزستان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به لطف خدا تا این لحظه کوچکترین حادثه انتظامی و امنیتی نبوده و امیدوار هستیم که این روند تا پایان سفر اربعین تدام داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

همچنین براساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تنها یک ایستگاه (منطقه ۳ پاسداران) شاخص عدد بالاتر از ۱۰۰ را نشان می هد و حساس برای گروه های نا سالم است و ۶ ایستگاه شرایط پاک (شاخص زیر ۵۰ ) و مابقی ایستگاه شرایط قابل را نمایش می دهند.

کد خبر 848284 منبع: ایسنا برچسب‌ها آلودگی هوا شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه