Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدعلی طاهری روز دوشنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی خداآفریندر گفت و گو با ایرنا، توجه به اقدامات علمی، فرهنگی و اجتماعی، آموزش، استفاده از فن آوری و سیستم جدید مدیریتی را سه رویکرد جاری مرزبانی استان به ویژه در مرزبانی خداآفرین برشمرد.
وی افزود: آموزش واحدها در مسیر اصلاح رفتار کارکنان در برخورد با مسئولین، سازمان ها و مرزنشینان نشان دهنده موفقیت و عملکرد مثبت فرماندهان مرزبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ضرورت نهادینه شدن استفاده از برنامه ریزی مناسب در سطح واحدها تاکید و اظهار کرد: در سطح واحدها باید برنامه حکومت کند نه اشخاص، و همه امورات باید در حالت عملیاتی، عملیات به گشت، عملیات به کمین و عملیات به ردیابی باشد که نمود یک پاسگاه موفق است.
سرهنگ طاهری، امنیت در طول نوار مرزی آذربایجان شرقی و هنگ مرزی خداآفرین را نشان دهنده استفاده از برنامه ریزی درست و مناسب دانست.
وی اظهار کرد: برای انجام وظیفه درست و خروجی مثبت عملکرد مرزبانی باید به اقدامات فرهنگی و اجتماعی و آموزش توجه شود.
وی، لازمه تولید علم را بارور نمودن توانایی ها در سطح پاسگاه ها نام برد و تاکید کرد: پژوهش و تحقیق پاسخ به نیاز است که با توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و شاخص های توقعات مردم می توان به سمت پیشرفت حرکت نمود.
وی، تعالی تغییرات، برنامه ریزی، دگرگونی در بعد نیروی انسانی و روش های خدمت رسانی به مردم، انجام بهینه وظایف و توجه به مهارت ها را از اقدامات موثر در کسب رتبه قابل توجه فرماندهی مرزبانی استان و هنگ های مرزی شهرستان ها عنوان کرد.
فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی، مبارزه با مشروبات الکلی، قاچاق کالا و ارز، سلاح غیرمجاز را عملکرد مثبت هنگ مرزی خداآفرین نام برد و خواستار هماهنگی و همدلی فرمانده جدید با شورای تامین و فرماندار خداآفرین در موضوعات اجتماعی و در راستای تشدید انسداد مرزها شد.
فرماندار شهرستان خداآفرین نیز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امنیت از نیازهای ضروری بشر در جامعه امروزی است، گفت: توسعه پایدار و امنیت پایدار لازم و ملزوم همدیگر هستند و توسعه پایدار مناطق مرزی از اولویت های دولت تدبیر وامید است.
امین امینیان، ارتقای فرهنگ عمومی در جهت کاهش آسیب اجتماعی را یکی از اهداف ناجا نام برد و افزود: ارتباط منسجم با مردم می تواند ضریب امنیت عمومی را گسترش دهد.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی زمانی موفق است که بتواند مشارکت مردمی را در ایجاد امنیت افزایش دهد و به تداوم امنیت پایدار کمک کند.
در این آیین از زحمات 14ماهه سرهنگ محمد حاجی زاده، سرپرست سابق هنگ مرزی خداآفرین قدردانی و سرهنگ 'محمود سیدزائر' به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی این شهرستان معرفی شد.
شهرستان خداآفرین با داشتن 150کیلومتر مرز مشترک آبی با کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان همسایه است.
این شهرستان با جمعیت 34هزار نفری دارای یک شهر سه بخش و 204روستا در فاصله 230کیلومتری تبریز در شمال شرق مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: الهام جوادزاده** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
/3038/7468/518

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود

مرزبانی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیرو‌های مرزبانی و طالبان اعلام کرد: ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

 

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان