Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا- دولت مالزی در برنامه پنج ساله آتی خود با اعمال سیاست های حمایتی مانند ایجاد حساب ویژه نوزدان درصدد است تا جمعیت این کشور که اکنون 32.2 میلیون نفر گزارش شده را با نرخ رشد بیشتری افزایش دهد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و بر اساس اطلاعات اداره آمار مالزی جمعیت نفوس مالزی تا پایان فصل سوم سال جاری میلادی به 32.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون نفر افزایش یافته است.
'ُمهد آزرماهیدین' رئیس بخش آمار مالزی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جمعیت مالزی در سه ماهه سوم سال جاری با نرخ رشد 1.3 درصد به بیش از 32 میلیون نفر افزایش یافته که این رقم در مدت مشابه سال2016 حدود 31.7 میلیون نفر بوده است.
علاوه بر این دولت مالزی بتازگی اعلام کرد که سیاست های حمایتی در افزایش نرخ رشد جمعیت در برنامه پنج سال آتی و بودجه ملی این کشور تشدید خواهد شد.
طبق این گزارش به تمام کودکانی که طی سال های 2018 تا 2022 میلادی متولد شوند مبلغ 200 رینگیت ( حدود50 دلار) به عنوان پس انداز در حسابی برای این کودکان ذخیره می شود.
مقام های این کشور اعلام کردند که سیاست افزایش جمعیت در این کشور همچنین در برنامه توسعه ملی یا چشم انداز 2050 به طور مستمر مورد پیگیری و تقویت خواهد شد.
آساق**1599** 1275مریم شفیعی **

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت قدردانی کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در پیامی روز ماما را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

«روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.»

کد خبر 750785

دیگر خبرها

  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • وضعیت بودجه و عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان‌سازی جمعیت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص