Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@03:41:34 GMT

لوو: همه دوست دارند آلمان را شکست دهند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۳۷۶۴

به گزارش پارس نیوز،

تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به روسیه خواهد رفت. این تیم امیدوار است قهرمانی خود را در جام جهانی تکرار کند. این در حالی است که در تاریخ جام جهانی دو تیم بودند که قهرمانی در جام جهانی را تکرار کردند.

ایتالیا در جام ژول ریمه (جام جهانی قدیمی) در سال‌های 1934 و 1938 و تیم ملی برزیل در سال‌های (۱۹۵۸ و ۱۹۶۲) و باید ببینیم آلمان می‌تواند سومین تیمی باشد که از قهرمانی خود دفاع می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یواخیم لوو درباره شرایط تیم خود گفت: ما توانستیم قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شویم و در دوره قبل جام جهانی نیز قهرمان شدیم و باز هم برای قهرمانی به روسیه خواهیم رفت چون هدفمان این است که در صدر بمانیم. می‌دانیم کار خیلی سخت و دشواری در پیش داریم ولی هدف ما قهرمانی در جام جهانی است و با این هدف به روسیه می‌رویم. در دوره گذشته همه از برزیل به عنوان مدعی حرف می‌زدند ولی این دوره این طور نیست و فکر می‌کنم تورنمت بسیار دشواری در پیش داشته باشیم. همه دوست دارند ما را شکست دهند و باید به همین خاطر برای این جام به خوبی آماده شویم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم به فینال مسکو برسیم. اکنون دو دیدار دوستانه در پیش داریم که اهمیت زیادی برای ما دارند. بازی با انگلیس در ومبلی برای هر بازیکنی جذاب است و ما تلاش کنیم بیشترین بهره را از این دو دیدار دوستانه ببریم.

تیم ملی آلمان با کسب 10 برد از 10 دیدار مقتدرانه به جام جهانی راه یافت و اکنون باید در دو دیدار دوستانه برابر تیم‌های انگلیس و فرانسه به میدان برود تا ژرمن‌ها اولین دیدارهای دوستانه خودشان را در راه جام جهانی برگزار کرده باشند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود