Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتشار پیامی شهادت بسیجی پاسدار، خادم قرآن و اهلبیت شهید «وحید فرهنگی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام که چهارشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت، آمده است: بسم رب الشهداء و الصدیقین، مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر شهادت «بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی» فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ؛ داعشی های جنایت کار و دردمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری امام خامنه ای و بویژه مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی  تسلیت عرض می نمایم  و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان موسسه قرآن و عترت نور صبر و اجر مسألت دارم.

 

 

true برچسب ها : شهدای مدافع حرم محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)