Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا قلی پور در گفتگو با امتداد نیوز اظهار کرد: به‌منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال خانوار عشایری استان و نیز برای خرید علوفه و پرواربندی دام، توسعه زنجیره تولید گوشت و بخشی به‌منظور جبران خسارت‌های وارده به علوفه دام به عشایر تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود.

قلی پور افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت به خانوار عشایر خراسان شمالی پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: این میزان تسهیلات بانکی کم‌بهره به‌منظور توانمندسازی و ایجاد اشتغال به عشایر خراسان شمالی پرداخت‌شده که بیش از ۲۰۰ خانوار از این اعتبار بهره‌مند شدند.

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی بابیان اینکه این تسهیلات با بازپرداخت پنج‌ساله و سود چهار درصد به عشایر استان پرداخت می‌شود، مطرح کرد: با پرداخت این تسهیلات طی این مدت چهار هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر تولیدشده است.

قلی پور گفت: طی سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به خانوار عشایر خراسان شمالی پرداخت شد.

true برچسب ها : امور عشایر خراسان شمالی عشایر گوشت قرمز محمدرضا قلی پور true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲