Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی آل اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج  تغییرات در تشکل متبوعش، اظهار کرد:  رایزنی‌ها در مورد آسیب شناسی عملکرد جبهه مردمی ادامه دارد در این زمینه جلسات مختلفی هم  با دفاتر استان‌ها برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جبهه مردمی نیروهای انقلاب  برآوردهایی را در مورد  وضعیت خود انجام داده تا در نتیجه آن رویکردهایش را متناسب با نیاز کشور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌اسحاق اضافه کرد: چندی پیش سمینار استانی  جمنا برگزار شد و در آن دیدگاه‌ها و راه حل‌های مختلف مطرح شد، احتمال می‌دهم که تا اواخر فصل پاییز و یا اوایل زمستان تغییرات در این جبهه به نتیجه نهایی برسد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره دستور کار شورای مشورتی تشکل متبوعش، اضافه کرد: شورای مشورتی مجموعه نخبگان، فرهیختگان و رجال صاحب نظر را شامل می‌شود که هدایت، نظارت، پشتیبانی و جهت دهی جمنا را بر عهده دارد.

وی گفت: اعضای این شورا دائما شرایط کشور و جهان را رصد می‌کنند تا جبهه مردمی در بهترین شکل خود سامان پیدا کند و متناسب با شرایط و منافع مردم تصمیم بگیرد.

احزاب خود را سازمان دهی کنند

آل‌اسحاق درباره ضرورت به روز بودن احزاب و جریان‌های فکری بیان کرد: با توجه به اقتضائات کشور در حوزه منطقه‌ای و خارجی ضرورت این مهم وجود دارد که احزاب به فکر سازمان‌دهی جدید باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: تعداد احزابی که در کشور داریم متناسب با اقتضائات کشور نیست و بعضا رویکردهای آنان افراط و تفریط است.

آل اسحاق تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور، تهدیدهای دشمنان و الزامات توسعه‌ای و آینده انقلاب، نیاز کشور این است که همه جریان‌های سیاسی خود را با شرایط تطبیق دهند.

وی خاطر نشان کرد: احزاب باید رویکرد جامع‌تری داشته و به روز باشند این ویژگی مهمِ به روز بودن در جریان‌های فکری مطلوب  و پسندیده است.

انتهای پیام/

 

تغییرات در جبهه مردمی نیروهای انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک ۳۰ نفره برای تهران شدند که از بین ۳۰ گزینه پیشنهادی، ۱۳ گزینه به دور دوم انتخابات راه یافتند. دور دوم انتخابات قرار است جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود.

در همین زمینه یک عضو شورای ائتلاف در گفت‌وگو با تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است ۳ نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گفت که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست ۱۳ نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست ۱۶ نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره ۳ گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901348

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • اوایل انقلاب بسیاری از مشاغل مهم در اختیار معلمان بود
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است