Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@20:57:26 GMT

کدام نوع دزدگیر خودرو را انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۰۹۳۱۵

کدام نوع دزدگیر خودرو را انتخاب کنیم؟

خبرگزاری میزان- اساسی‌ترین دغدغه مالک خودرو در زمان مراجعه به بازار برای خرید سیستم امنیتی تصویری یا غیرتصویری بودن ریموت یا همان کنترل از راه دور است. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اساسی‌ترین دغدغه مالک خودرو در زمان مراجعه به بازار برای خرید سیستم امنیتی تصویری یا غیرتصویری بودن ریموت یا همان کنترل از راه دور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این زمان افراد می‌بایست با داشتن اطلاعات قبلی از محل، زمان و طول مدت پارک‌کردن یا خالی ماندن خودرو اقدام به تهیه سیستم امنیتی مورد نیاز کنند.
معمولاً به خریداران سیستم امنیتی اتومبیل توصیه می‌شود که اگر دسترسی به پارکینگ شخصی ندارند و یا در بازه‌های زمانی طولانی یا زمان خلوت‌بودن خیابان مجبور به ترک خودرو هستند، سیستم‌های امنیتی تصویری را انتخاب کنند، زیرا نمایشگر ریموت‌های تصویری هر اتفاقی که برای خودروی شما پیش آید را با نواختن آلارم و لرزش دستگاه هشدار می‌دهند، اما اگر که پارکینگ مطمئن دارید برای صرفه‌جویی اسکناس‌هایتان بهتر است دزدگیری با ریموت ساده خریداری کنید.   منبع:جام جم آنلاین   انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودرو‌های آمریکا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودرو‌های سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسور‌هایی برای تشخیص اینکه خودرو‌ها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و شب می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • پمپ هیدرولیک