Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:19:33 GMT

وضعیت آب وهوای کربلا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۰۰۳۲

وضعیت آب وهوای کربلا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه

بغداد - ایرنا - همزمان با عزیمت میلیون ها زائر عراقی، ایرانی و ملیت های دیگر به کربلای معلا، اداره هواشناسی عراق پیش بینی هوای کربلا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، پیش بینی آب و هوای کربلا در 48 ساعت آینده به شرح زیر است:

** چهارشنبه 17 آبانماه 96
آسمان کربلا امروز (چهارشنبه) کمی تا قسمتی ابری بتدریج ابری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کاهش مختصر دمای هوا نسبت به روز گذشته (سه شنبه) پیش بینی می شود. بیشینه دمای هوا در روز چهارشنبه در کربلا به 30 درجه سانتیگراد می رسد.

** روز پنجشنبه 18 آبانماه 96
بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی عراق آسمان کربلا در روز پنجشنبه (فردا) کمی ابری خواهد بود و دمای هوا نسبت به روز قبل (چهارشنبه) کمی کاهش نشان می دهد. بیشینه دمای هوا در این روز 29 درجه سانتیگراد و کمینه آن 15 درجه خواهد بود.
گفتنی است، هفته گذشته موج گرد و غبار مناطق وسیعی از عراق را دربرگرفت که علاوه بر بروز مشکلات تنفسی برای بسیاری از شهروندان عراقی، عمق دید نیز به حدی کاهش یافت که منجر به تعطیلی همه پروازها در فرودگاه های این کشور به مدت 24 ساعت شد.
خاورم**380**1275
انتشار دهنده: مجید جعفری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان مازندران هستیم.

وی افزود: همچنین طی این مدت افزایش نسبی و تدریجی دما را در استان خواهیم داشت.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روز چهارشنبه از سمت غرب استان به‌تدریج شاهد ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد هستیم که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.وی گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه و آرام پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • افزایش دما در استان مرکزی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده