Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:03:36 GMT

بازدید استاندار لرستان از طرح های عمرانی پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۰۲۷۷

بازدید استاندار لرستان از طرح های عمرانی پلدختر

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان، به همراه جمعی از مسئولان استان از طرح های عمرانی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،ا ستاندار لرستان به همراه نماینده مردم پلدختر، معاون عمرانی استاندار، فرماندار پلدختر  و جمعی دیگر از مسئولان، امروز(17آبان) از وضعیت پروژه سه پروژه عمرانی در شهرستان پلدختر دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان، در حاشیه این دیدار، با اشاره به وجود طرح های عمرانی در دست اقدام در استان لرستان، بیان کرد: تلاش برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی موجود در استان از برنامه های مدیریت ارشد استان است.

 

خادمی، اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح عمرانی نقش مهی در توسعه زیرساخت های استان و همچنین ایجاد اشتغال خواهد داشت.

 

وی با اشاره به برنامه های استانداری لرستان برای رشد و توسعه استان، بیان کرد: جذب فرصت های سرمایه گذاری از دیگر برنامه های است که در راستای تحقق رشد و توسعه استان پی گیری می شود.

 

گفتنی است، استاندار لرستان در بدو ورود به پلدختر مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


بازدید ار طرح پرورش ماهی خاویاری در روستای چم گز به ظرفیت ۶۰۰ تن گوشت و ۲۵ تن خاویار در سال، بازدید از وضعیت  احداث کارخه آهک صنعتی و هیدراته  پلدختر از جمله برنامه های استاندار لرستان در شهرستان پلدختر بوده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار

دریافت 37 MB کد خبر 6096057

دیگر خبرها

  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد