Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از خدمات رسانی خدام الحسین شهرداری تهران در نجف اشرف گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین با قوت در سال‌های آتی هم دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آنا در نجف، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی عبادی- سیاسی اربعین برای همه شیعیان واجب است، اظهار کرد: نه تنها شیعیان بلکه همه مسلمین هم سعی می‌کنند در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وظیفه اول ما بود که در این راهپیمایی مهم شرکت کنیم به همین دلیل با هماهنگی شورای شهر تهران بنده و آقایان سالاری و فراهانی به نمایندگی از شورای شهر و شهرداری تهران در عراق حضور پیدا کردیم و مسیر را از نجف آغاز و فردا به سمت کربلا می‌رویم.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد که طی روزهای آینده ضمن زیارت امامان شیعه از خدمات شهرداری تهران در نجف، کوفه، کربلا و بقیه راه‌های مهم عبادتی عراق بازدید می‌کنیم.

هاشمی تصریح کرد: امروز ضمن حضور در حرم امام علی (ع) از اولین گروه خادمان شهرداری تهران در نجف بازدید کردیم و ضمن عزاداری به آنها گفتم که باید دست خادمین امام حسین را ببوسیم، این برادران بدون هیچ چشم داشتی به زائران خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: هنوز فرصت دقیقی برای بازدید پیدا نکردم اما مشخص هست که آنها با جان دل به زائران خدمت می‌کنند.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی بر اینکه آیا این خدمت رسانی سال آینده هم ادامه پیدا می‌کند، گفت:خدمت رسانی به زائران اربعین با قوت در سالهای آتی هم دنبال می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند