Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - کاوه رضایی برای رسیدن به ترکیب تیم ملی، به چیزی بیشتر از گلزنی در بازی‌های لیگ بلژیک نیاز دارد.

به گزارش وبسایت نود، فصل جدید برای کاوه رضایی، خوب جلو می‌رود و او تبدیل به یکی از ستاره‌های شارلوآ شده است. رضایی در 2 بازی آخر تیمش، 3 پاس گل داده و توانسته مجموع گل‌ها و پاس گل‌هایش را به عدد 8 برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار خوب رضایی، او را به لیست کی‌روش هم رسانده اما کاوه، شانس کمی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

حضور همزمان سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد برای پست مهاجم هدف تیم ملی، دیگر مهاجمان ایران را مجبور کرده برای رسیدن به ترکیب ثابت کی‌روش تغییر پست بدهند. کی‌روش علاقه‌ای به استفاده از سیستم دو مهاجمه ندارد و به همین دلیل، کمتر مهاجمی می‌تواند امیدوار باشد به جای آزمون و گوچی، در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد. مهدی طارمی، به پست وینگر رفت و وینگر چپ ثابت تیم ملی شد. کریم انصاری‌فرد هم معمولا پشت مهاجم هدف تیم ملی بازی می‌کند و در بازی‌های اخیر در این پست، نمایش خوبی هم داشته است.

مشکل اصلی کاوه، ناتوانی در تغییر پست طی سال‌های اخیر بوده است. رضایی، همیشه زمانی درخشیده که جلوتر از سایر بازیکنان به میدان رفته و هیچوقت در پستی غیر از مهاجم نوک، نتوانسته عملکرد موفقی داشته باشد. حتی در بازی تیم ملی با توگو که کی‌روش قصد امتحان کردن بازیکنان ذخیره را داشت، انصاری‌فرد پشت مهاجم هدف بازی کرد و رضایی، در پست همیشگی خودش بود. رضایی در استقلال و ذوب آهن هم همین شرایط را داشت.

درخشش رضایی، او را به لیست تیم ملی رسانده اما در صورتی که او نتواند مشکل قدیمی را برطرف کند و در پستی غیر از مهاجم نوک هم نمایش خوبی داشته باشد، شانسی برای بازی در روسیه نخواهد داشت. کی‌روش اعتماد زیادی به آزمون و گوچی، دو اولویت اصلی بازی در ترکیب ثابت تیم ملی دارد و بعید است کسی شانس رقابت با این دو نفر را داشته باشد. بر خلاف دو وینگر و یک بازیکن پشت مهاجم، که هنوز کی‌روش بازیکنان اصلی برای آن را پیدا نکرده است.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی