Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@16:17:36 GMT

سومین شکست متوالی السد با ادامه قعرنشینی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۵۹۷۱

تیم السد در غیاب مرتضی ‌پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی‌اش با سومین شکست متوالی در جام اتحادیه قطر مواجه شد.
به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، امشب (سه‌شنبه) تیم‌های السد و ام‌صلال در چارچوب هفته سوم جام اتحادیه فوتبال قطر و از گروه دوم رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک ام صلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهر یوسف زننده دو گل تیم ام‌صلال در دقایق 46 و 90 بود. تنها گل تیم السد نیز در دقیقه 78 توسط جاسم الشمری به ثمر رسید.

مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی تیم السد به دلیل حضور در اردوی اروپایی تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی امشب با ام‌صلال غایب بود.

تیم السد با پذیرش سه شکست متوالی قعرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم جام اتحادیه فوتبال قطر است. تیم الریان با 9 امتیاز صدر جدول این گروه را در اختیار دارد. این رقابت‌ها در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود.

منبع: ورزش 3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت وگو با خبرنگار قدس، درباره علت اعتراض عده ای از طلا فروشان در هفته ی اخیر گفت: طلا فروشان هیچ گونه مشکلی با سامانه مودیان ندارند و این سامانه برای همه صنوف کشور است و صنف طلا و سکه هم از این قانون تبعیت و به سامانه مودیان پیوسته اند.

وی در ادامه بیان کرد: اکثر طلا فروشان در سامانه مودیان فاکتورهای الکترونیکی خود را ثبت می کنند و به تکالیف مالیاتی خود پایبند هستند. طلا فروشان فاکتورهای الکترونیکی خود را ثبت می کنند و تمام طلا فروشان باید از سامانه مودیان تبعیت کنند.

رئیس اتحادیه طلا و سکه در ادامه خاطرنشان کرد: سامانه مودیان برای تمام مشاغل است و  طلا فروشان نسبت به آن هیچ گونه اعتراضی ندارند.

وی خاطرنشان کرد:  سامانه جامع تجارت سال گذشته با توجه به اینکه مشکلاتی در بحث آموزش و اطلاع رسانی در آن وجود داشت و از دی ماه اجرایی شد و با واکنش صنف طلافروشان مواجه شد.

بذرافشان در ادامه بیان کرد: لزوم ثبت نام در سامانه مودیان و سامانه جامع تجارت باعث تعدد سامانه ها برای طلا فروشان شد و مشکلاتی ایجاد کرد. به همین دلیل مقرر شده بود که ۳ ماه وقت داده شود تا این سامانه ها طبق تبصره ب ماده ۶ فعالان صنفی و اقتصادی باید در یک سامانه اقدامات مبادلاتی خود را انجام دهند.

بذرافشان در ادامه بیان کرد: ولی حدود ۴ ماه گذشت این مدت زمان سپری شد و این دو سامانه علی رغم قول هایی که داده شد، با هم ادغام نشد. جلساتی با سازمان امور مالیاتی و وزارت صمت برگذار شد ولی هنوز این دو سامانه ادغام نشده اند.

وی در ادامه بیان کرد: اعتراض طلا فروشان به سامانه جامع تجارت الکترونیک این بود که مقرر شده اطلاعات سرمایه و موجودی آنها باید در این سامانه ثبت شود. برای رفع این مشکل جلسات متعددی در ۳ ماه پایانی سال داشتیم و نامه نگاری های زیادی هم انجام شد.

بذرافشان گفت: در این جلسات بر لزوم بازنگری و اصلاحات در  سامانه جامع تجارت مطرح شد و قول هایی برای تغییرات در این سامانه داده شد.

رئیس اتحادیه طلا و سکه گفت: از ابتدای سال از طریق وزارت صمت اعلام شد که روسای اتاق های اصناف  استان ها و اتحادیه های ما، اعلام شد که سامانه جامع تجارت از ۷ فروردین ۱۴۰۳ لازم الاجرا است و با توجه به اینکه هیج تغییری در خصوص این تصمیم اعلام نشد طلا فروشان نسبت به این مسئله اعتراض دارند و اجرایی شدن این مسئله واکنش هایی در پی داشته است.

وی ادامه داد: طلا فروشان اعلام کرده اند که چرا باید سرمایه خودشان که چند نسل گشته تا به آنها رسیده است را باید در سامانه جامع تجارت ثبت کنند. مسئولین هم معتقدند که باید تمام این نقل و انتقالات ثبت شود.

وی افزود: آسیب ها و ضعف هایی که در این موضوع هست این است که بخشی از این سرمایه ها برای خود همکاران نیست، طلاهایی وجود دارد که کسانی که فعالیتی ندارند به تولیدی های طلا می دهند تا با آنها تولید انجام دهند. از سوی دیگر تولیدی های ما از نظر شرایط و سرمایه ضعیف هستند.

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس عنوان کرد؛ طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند نه سامانه مودیان
  • رئیس اتحادیه طلا و سکه در گفت‌وگو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • رئیس اتحادیه در گفت و گو با قدس: طلافروشان با سامانه جامع تجارت مشکل دارند
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید/کارکنان در طلب حقوق بیشتر
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد