Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوزستان گفت، تاکنون بیش از یک میلیون زائر از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کرده و برای حضور در مراسم اربعین حسینی وارد خاک عراق شده اند.

سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به عبور بیش از یک میلیون زائر از مرزهای شلمچه و چذابه و ورود به خاک عراق عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه مشکل نظامی و امنیتی در این دو مرز وجود نداشته و تردد در این مرزها به سهولت و آسانی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات رسانی نیروی انتظامی در دو مرز شلمچه و چذابه گفت: روند خدمات رسانی نیروهای ناجا تا پایان بازگشت زائرین اربعین حسینی در این دو مرز ادامه خواهد داشت.

عباس زاده با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشت زائران از سفر عتبات عالیات افزود: همانگونه که برای رفت زائرین تمهیداتی اندیشیده شده است، این تمهیدات برای بازگشت زوار از کربلای معلی نیز در نظر گرفته شده تا بازگشت زائران به کشور با سهولت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: زائرانی که به کشور باز می گردند حتما هنگام ورود به کشور در مواکب استراحت کنند و در هنگام رانندگی با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کرده و از تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا دچار حادثه نشوند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه تاکنون هیچ فردی بدون ویزا و گذرنامه از مرزهای استان خوزستان عبور نکرده است، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان تاکنون اجازه خروج زائرانی که فاقد ویزا و گذرنامه بودند را نداده و تا پایان این همایش حسینی اجازه خروج به هیچ زائری بدون ویزا و گذرنامه داده نخواهد شد .

 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات