Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ماندگاری گفت: اربعینی ها دو دسته هستند، دسته اول تنها برای عاشورای دیروز گریه می کنند و دسته دوم اگر بخواهیم از یزید زمان سخن بگوئیم، می گویند عاشورا و عزاداری را سیاسی نکنید، در حالی که خود امام حسین(ع) عاشورا را سیاسی کرد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، حجت الاسلام مهدی ماندگاری شامگاه چهارشنبه در موکب احباب الرضا در کربلای معلی، اظهار کرد: همه زائران انشالله در اربعین حسینی به یاد شهدا و امام شهدا و همچنین به یاد مقام معظم رهبری خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اربعینی ها دو دسته هستند و دسته اول تنها برای عاشورای دیروز گریه می کنند و در در دسته دوم اگر بخواهیم از یزید زمان سخن بگوئیم، می گویند عاشورا و عزاداری را سیاسی نکنید، در حالی که خود امام حسین(ع) عاشورا را سیاسی کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: آیا واقعا همت پیامبر و آل پیامبر این بوده که برای عاشورای دیروز گریه کنیم، یا یزید امروز را بشناسیم و با آن مقابله کنیم؛ مشکل مردم زمان عاشورا این بود که امام زمان خود را نشناختند و اگر امروز امام زمان خود را نشناسیم، آیندگان ما را لعنت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در روایات داریم در عصر غیبت وقتی دستتان به امام زمان نمی رسد، به فقها مراجعه کنید و خود امام زمان(عج) می فرمائید آن ها حجت بر شما هستند و در زمانی که علما زیاد هستند، از کسی باید پیروی کرد که دشمنان علیه او هستند.

ماندگاری گفت: اگر شمر و یزید زمان به برخی ها میدان و رسانه می دهند، به این دلیل است که آن ها با اهدافشان هم خوانی دارند.

وی عنوان کرد: امام علی(ع) برای امروز می گویند با ظالمین باید مقابله و مظلومان را یاری کرد و امروز ظالمان و یزیدیان زمان آمریکا و اسرائیل هستند؛ در زیارت عاشورا هم همه ظالمان از اول تا آخر لعنت شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام حسین(ع) گفتند زندگی با ذلت برای من ارزش ندارد و دنبال مرگ با عزت هستم و برخی ها امروز اسلام را با ذلت توسط رسانه های غربی تبلیغ می کنند.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) جان خود را فدا کرد تا مردم در طول زمان ها در ضلالت نمانند، اما شیطان در ابتدا اولویت های ما را جابجا می کند و بعد از جاده بیرون می برد و ما را در ضلالت نگه می دارد.

ماندگاری تصریح کرد: شیطان نیاز انسان را درست تشخیص می دهد، اما آدرس اشتباه برای رفع نیاز می دهد و امروز شیطان بزرگ در عراق آمد و گفت امنیت شما را تامین می کنم، در حالی که این گونه نشد و امام بزرگ ما گفت اشتباه می کنید به آمریکا تکیه می کنید.

وی افزود: اگر زمان شناس و دشمن شناس نباشیم شیطان در اربعین ما را فریب خواهد داد؛ در اربعین حسینی هم شور لازم است و هم شعور و اگر شعور نباشد، هیچ چیز نداریم، به عنوان مثال نمی شود برای امام حسین(ع) سینه زد اما لباس آمریکایی بر تن داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به اینوه اگر اربعین آن گونه که امام زمان(عج) می خواهد برگزار شود، قطعا اربعین به ظهور متصل خواهد شد، خاطر نشان کرد: امت وقتی امت واحده شود 30 میلیون زائر به مدت یک ماه غذا می خورند و چیزی کم نمی آید، این ویژگی زمان ظهور است که همه می خواهند به همه خیر برسانند، اما دشمنان می خواهند جلوی آن را بگیرند.

منبع: فارس

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • (ویدئو) طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟
  • ویدیو/ طرح آتش‌بس مصر؛ توقف جنگ یا خرید زمان برای اسرائیل؟