Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مبارزه با ظلم ظالم از عوامل مقدمه ساز در امر فرج است، گفت: کمک به مظلوم مبارزه با ظالم است بنابراین مبارزه با ظالم باید قبل از ظهور آغاز شده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، سه‌شنبه شب در موکب خدام الحسین(ع) واقع در عمود 1120 مسیر نجف تا کربلا اظهار داشت: امر ظهور نیاز به تحقق عوامل مقدمات ساز طبیعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبارزه با ظلم و کمک به مظلوم را یکی از مقدمات تعجیل در امر فرج دانست و بیان کرد: حضرت زمانی که ظهور کنند با ظلم مبارزه کرده و از مظلوم دفاع خواهند کرد اما قبل از ظهور مبارزه با ظلم باید آغاز شده باشد بنابراین مبارزه با ظلم مقدمه چینی برای ظهور است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مبارزه با ظلم باید به گونه‎ای باشد که حضرت در هنگام ظهور آن مبارزه را به نتیجه برسانند، ابراز کرد: بروز و ظهور مقدمات طبیعی یک امر عقلانی برای فرج است و چون امام زمان(عج) پس از ظهور با ظلم مبارزه می‌کند باید قبل از فرج مبارزه با ظلم ظالم آغاز شده باشد.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: زیارت اربعین نصرت امام معصوم(ع) است همه زائران اربعین سربازان امام معصوم(ع) هستند که اگر لازم باشد حاضرند برای یاری امام اسلحه دست بگیرند اما لازم نیست در نصرت امام همه نظامی باشند در دوران دفاع مقدس نیز همه نظامی نبودند امروز ما به اندازه کافی افراد نظامی داریم که بتوانند با دشمن مبارزه کنند.

این استاد دانشگاه کمک به مظلوم را یکی دیگر از عوامل مقدمه ساز در تعجیل امر فرج دانست و گفت: امام راحل فرمودند: انقلاب ما به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد؛ این کلام نشان از عدم شکست ما و افزایش روز افزون قدرت اسلام است بنابراین اگر ما در منطقه روز به روز قدرتمندتر نشویم بیشتر در معرض شکست قرار خواهیم گرفت.

وی کمک به مظلوم را آن روی سکه مبارزه با ظالم بیان کرد و اظهار داشت: کمک به مظلوم مبارزه با ظالم است، اگر انسان خود گرفتار ظلم ظالم شده باشد و با آن مبارزه کرده و به پیروزی برسد وظیفه دارد که از دیگر مظلومان نیز دفاع کند و اگر چنین نکند خداوند او را گرفتار ظالمی دیگر خواهد کرد امروز اروپا با بی اعتنایی به ظلمی که در سوریه صورت گرفت خود دچار همان ظلم داعش شده و خواهد شد.

استاد حوزه علمیه عزاداری بر مظلومیت امام حسین(ع) را از عوامل مقدمات ظهور بیان کرد و گفت: امام راحل به روشنفکران مارکسییم فرمودند: اگر آنان آثار سیاسی عزاداری را می‌دانستند خودشان که عزاداری را نفی می‌کنند به برگزاری عزاداری اقدام می‌کردند؛ امروز مدافعان حرم تربیت یافته و رشد یافته‌گان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

 

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، این رادیو افزود که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پیش گفته بود که این رژیم حتی در صورت دستیابی به توافق، علیرغم هشدارهای بین‌المللی و مخالفت آمریکا، به رفح حمله خواهد کرد.

در میانه خبرهای ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی اخیرا خبر داده بود ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا داده است.

مجله آمریکایی پالتیکو نوشت نیروهای اشغالگر نقشه منطقه المواصی را به گروه‌های امدادگر ارسال کردند تا برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح آماده شوند؛ اقدامی که حتی متحدان تل‌آویو درباره آن و خطر حمله به رفح برای بیش از یک میلیون آواره‌ای که در این منطقه حضور دارند، هشدار داده‌اند.

یک مقام آمریکایی تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی به دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و سازمان‌های امدادی فعال در داخل نوار غزه اطلاع داده است که آن‌ها طرحی را برای انتقال مردم از رفح به منطقه «المواصی» در نظر گرفته‌اند.

این در حالی است که کاخ سفید اعلام کرد طرح جامعی از سوی رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در شهر رفح دریافت نکرده و قبل از هر گونه حمله به رفح، خواهان ادامه مذاکرات با تل‌آویو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است