Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@18:53:28 GMT

قطع ۴۶ اصله درخت جنگلی جاده عباس آباد - کلاردشت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۸۰۰۸

قاچاقچیان چوب در اقدامی تلافی‌جویانه ۴۶ اصله از درختان حاشیه جاده جنگلی عباس آباد - کلاردشت را قطع کردند. آفتاب‌‌نیوز : جواد جلالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد در خصوص اقدامات جنایات کارانه شب گذشته قاچاقچیان منطقه عباس آباد در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به تغییر مدیریت و برنامه ریزی و حضور مستمر و نامحسوس نیروهای منابع طبیعی شهرستان در مناطق حساس جنگلی و محدود کردن  دایره عملکرد قاچاقچیان حوزه استحفاظی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد طی ۴۸ روز  گذشته از خروج چوب آلات قاچاق از شهرستان ممانعت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این تلاش ها سبب شد تا سه شنبه شب با توجه به لبریز شدن تاب و تحمل قاچاقچیان و در خطر افتادن منافعشان در یک حرکت ناشیانه نسبت به نشان دادن خشم و غضب خود اقدام به قطع ۴۶- اصله از درختان حاشیه جاده جنگلی و توریستی عباس آباد - کلاردشت و مسدود کردن جاده مذکور  کردند.
وی گفت: بلافاصله با دستور مدیرکل منابع طبیعی غرب استان و حضور میدانی مامورین منابع طبیعی و تمامی اعضای شورای تامین بدوا نسبت به بازگشایی جاده ظرف کمتر از ۳۰ دقیقه اقدام سپس نسبت به تبدیل و حمل چوب آلات اقدام لازم شده است.
جلالی ادامه داد: با دستور دادستان متخلفین توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر و برای اشد مجازات تحویل محاکم قضایی شدند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: با توجه به تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه و راه آهن، در یک اقدام قاطع ۳۴ مستحدثات (بنا‌های نوساخته) متجاوز به حریم جاده ارتباطی بروجرد - ونایی اقدام شد.

محمد ایرانشاهی افزود: به متجاوزان و متصرفان حریم راه توصیه می‌شود، هر چه سریع‌تر نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد اضافه کرد: در غیر این صورت در روز‌های آینده این اداره نسبت به قلع و قمع مستحدثات متجاوز اقدام خواهد نمود.

گفتنی است بیش از ۶۲۷ کیلومتر راه ارتباطی بروجرد وجود دارد که ۴۷۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • تولید 40 تن عسل در کلاردشت
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه