Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم که در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

گالری مهر مریم

مجتبی رستمی آثار خود را در این گالری از 19 آبان تا 2 آذر ماه سال جاری عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری مهر مریم مراجعه کنند.

گالری نگارخانه 14 

مرضیه فخر آثار خود را در این گالری از  19 آبان تا 7 آذر ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری نگارخانه 14 مراجعه کنند.

گالری تم

جواد صبا آثار خود را در این گالری از 19 تا 25 آبان ماه سال جاری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری تم مراجعه کنند.

گالری ویستا

کیوان عسکری آثار خود را به همراه آثار کسانی چون مهشید آسوده خواه، نگین احتسابیان، بنفشه احمدزاده، عطیه بزرگ سهرابی، مرجان ثابتی، هدا حدادی، پژمان رحیمی‌زاده، فرشید شفیعی، مریم طباطبایی، کمال طباطبایی، حسن عامه کن، نجوا عرفانی، عطیه مرکزی، مائلی منوچهری و مرجان وفاییان گردآوری کرده است و از 19 تا 29 آبان ماه سال جاری در این گالری عرضه می‌کند. علاقه‌مندان می توانند برای بازدید به گالری ویستا مراجعه کنند.

گالری زیر زمین دستان 

کاوه ایرانی آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه در این گالری عرضه کرده است. این گالری تا 26 آبان ماه سال جاری برپاست. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری زیر زمین دستان مراجعه کنند.

گالری فرشته 

اسماعیل رشوند آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه سال جاری عرضه کرده است. این گالری تا 23 آبان ماه برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری فرشته مراجعه کنند. 

گالری طراحان آزاد

فرسام سنگینی آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه عرضه کرده است.این گالری تا 24 آبان ماه سال جاری برپاست.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری طراحان آزاد مراجعه کنند. هنرمند در این مجموعه، پیکره‌ها را در لحظه‌ای تصویر کرده است  که حضور ندارند و ذهنشان مشغول چیز دیگری است.

گالری ژاله

هنرمندانی چون هاوار امینی،احسان ضیافتی و بهناز فاطمی آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 22 آبان ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ژاله مراجعه کنند.

گالری رج

آرمان صداقت آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 22 آبان ماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری رج مراجعه کنند. این هنرمند درباره آثار ارائه شده اش در این گالری نوشته است:

هنرمندان همیشه چون آینه صرفاً تقلیدی از پدیده‌های طبیعی نمی آفرینند؛ بلکه با برداشت ذهنی از نمونه‌های موجود به بیان افکار و احساسات خود با نمود تصویر می‌پردازند. اسلیمی ها در واقع خلاصه ای از تصویر درختان تاک و گیاهان در هم پیچیده در قوس های دورانی روبه بیرون و درون هستند.

خط و کتابت حاصل خرد جمعی  می‌تواند علاوه بر کاربرد ادبی و رساندن پیام، به عنوان عنصر بصری فرم استفاده شود. انسان معناساز با دخل و تصرف در تصویر، معانی را تغییر می‌دهد. گاه با پوشاندن بخشی از تصویر می‌کوشد تا با این پرهیز بصری، معنایی متعالی را در مخاطب خویش القا کند.

گالری ایوان

مجید رفیعی منفرد آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه عرضه کرده است این گالری تا 26 آبان ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایوان مراجعه کنند. 

سعید رفیعی منفرد نقاش حالات و رفتار انسان ایرانی در وضعیت های بغرنجِ معاصر است. بررسی هر دوره از آثارش، رصد کردن احوال جامعه  ما در فراز و فرود مسائل اجتماعی و کاوش در روحیات و خلقیات و آرای هنرمند است. آثار او نمایشگر موقعیت های تعلل و تردید است و شرح اضطراب و ملال آدمها در موقعیتی کم تحرک و تأکیدی بر اضطرار و رخوت سال های رفته؛ انسان های او نظاره گر فروپاشی و بدعهدی دوران خویش اند. کارنامه ی هنری او، جستجوگری اش در یافتن معناهای متفاوت هستی را به نمایش می گذارد، آثاری عمیقاً پرسشگر و تلخ اندیش در بطن زندگی.

نقاشی های سعید رفیعی منفرد، زیستن دوبارۀ بیم و امیدهای زندگی بر روی بوم است. او بی آنکه بخواهد جوابی فرا روی مخاطبان اش قرار دهد، سوال هایش را از زندگی بر پرده ی نقاشی نقش می زند و در هر بار پرسش، همان بیم و امیدهایی را پیش روی مخاطب می گستراند که خود زیسته است.

گالری دلگشا

امید معصومی آثار خود را در این گالری از 12 آبان ماه عرضه شده است و تا 7 آذر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند.

گالری اُ

مونا نجفی زاده آثار خود را در این گالری از 12 آبان عرضه کرده است. این گالری تا 23 آبان ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری اُ مراجعه کنند. بعضی از مفاهيم و رويدادها را با ذهنيتی دو ارزشی نمی‌توان سنجيد. يک شیء تنها آن چيزی نيست كه خود را با وضوح تمام نشان داده است. بلکه این ناحیه واضح مرکزی، محصور در منطقه‌ای از مفاهیم است که به تدریج به سمت عدم قطعیت میل می‌کند.

مجموعه کوچکِ پیش رو تجربه ای است به واسطه حضور دو شیء که در رابطه با يكديگر قرار گرفته اند. فضای ايجاد شده، نه این و نه آن است بلکه  چیزی  میانِ آن دو  است.

 

انتهای پیام /

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری

سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، داریوش حسن نژاد با اشاره وضعیت سد سازی در استان به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم آباد گفت : در حال حاضر ۱۰۰ درصد بدنه سد کمندان ازنا و همچنین بیش از ۸۵ درصد شبکه این سد اجرا گردیده و هم اکنون این پروژه در مرحله پیش آبگیری سد قرار دارد که تاکنون ۱۰ میلیون مترمکعب آب پشت سد موجود است .

وی افزود : طبق برنامه ریزی و آیین نامه های موجود که طی ۳ سال بایستی آبگیری تکمیل شود هم اکنون دو سوم ظرفیت آبگیری سد کمندان در ازنا پر است و آب اندازی ساحل چپ و راست آن نیز آغاز و در دستور کار قرار گرفته است .

حسن نژاد ادامه داد: تملک املاک و اراضی اطراف سد نیز تا سقف تراز نرمال انجام پذیرفته و تملک مابقی املاک و اراضی که ۴ پرونده می باشند در واحد حقوقی در حال طی مسیر تملک قرار دارند .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه تلاش می شود امسال سد کمندان ازنا و سد تاج امیر که سال گذشته آبگیری شد را به بهره برداری برسانیم اظهار داشت : با توجه به ابلاغ ۳۰۷ میلیارد تومان اعتبار اسناد خزانه به استان در مرحله اول در حوزه آب رسانی بروجرد ، اجرای شبکه ایوشان و شبکه تاج امیر ، تکمیل سد بروجردی و سد آبسرده و همچنین آماده سازی سد تاج امیر و کمندان اقدام و جهت بهره برداری در برنامه کاری قرار دهیم .

داریوش حسن نژاد در ادامه به طرحهای ایستگاههای پمپاژ استان پرداخت و افزود : پروژه ایستگاههای پمپاژ استان در حال تکمیل هستند ایستگاههای پمپاژ نیله ، جایدر، اسماعیل آباد و چم مهر با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تکمیل و اتمام قرار دارند و حتی ایستگاههای نیله و اسماعیل آباد راه اندازی گردیدند.

وی عنوان نمود: ایستگاه جایدر حداقل ۱۵۰۰ هکتار از اراضی را تحت پوشش قرار می دهد که این پروژه نیز امسال تکمیل خواهد شد ایستگاه چم مهر در صورت تخصیص اعتبار ظرف مدت ۳ ماه تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان در پایان گریزی هم به طرحهای جدید سد سازی در استان زد و گفت : ساخت سد خسروآباد، داربلوط، کاکاشرف و ماربره هم از برنامه های شرکت می باشند که با توجه به اینکه سالهای گذشته دولت با مجور ماده ۲۳ این طرحها موافقت ننمود امسال این طرحها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شدند و انشااله در صورت اخذ مجوزات لازم ، این پروژه ها نیز در دستور کار قرار خواهند گرفت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901206

دیگر خبرها

  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد